| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد

احسین مرعشی: میدوارم مخالفین پزشکیان رشد کرده باشند و دست از تخریب بردارند

حسین مرعشی گفت: امیدوارم بعد از سال‌ها کشمکش یک رشدی در میان مخالفین آقای پزشکیان اتفاق افتاده باشد که به جای تخریب رییس‌جمهور منتخب و دولت آینده، بنا را بر همکاری، جلب مشارکت و راضی کردن مردم از جهت زندگی و معیشت داشته باشند و ان‌شاالله پشتیبان مردمی جمهوری اسلامی شوند.

احسین مرعشی: میدوارم مخالفین پزشکیان رشد کرده باشند و دست از تخریب بردارند

به گزارش آرمان ملی آنلای دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی، در ارزیابی خود از نتیجه انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: این انتخابات برای دو طرف بسیار جدی شده بود، دوستان جبهه پایداری تلاش کردند، اصول‌گرایان بیشتری را به صحنه بیاورند. البته یک نکته تاسف‌بار هم وجود داشت و آن اینکه برخی از ارکان دولت سیزدهم و یکی از نهادهای موثر که هر دو متعلق به عموم مردم هستند، بیش از اندازه به نفع آقای جلیلی وارد صحنه شدند. در سمت دیگر برای آقای پزشکیان هم بخشی از آرای خاکستری به صحنه آمدند و به سبد رای آقای پزشکیان اضافه شدند و میزان مشارکت به پنجاه درصد افزایش پیدا کرد. به هرجهت با پیروزی آقای پزشکیان، اکثریت مردم ایران که از تاثیرگذاری رای‌شان ناامید بودند، مجدد امیدشان به ادامه مردم سالاری و یا دموکراسی تقویت شد که از این جهت امر مبارکی بود.

مردم متقاعد شدند که پزشکیان رییس جمهوری متفاوت و موفق برای کشور خواهد بود

وی در پاسخ به این سوال که علت اصلی پیروزی پزشکیان از نظر شما چیست، گفت:‌ چند موضوع با هم ترکیب شد،‌ اول اینکه سیاست کلی نظام از نتیجه مطلوب در انتخابات مجددا به راهبرد افزایش مشارکت تغییر کرده بود. این تغییر رویکرد منتهی شد به این که آقای پزشکیان تایید صلاحیت شدند. هم اتحاد جبهه نیرومندی از اطلاح‌طلبان و حتی بخشی از اصولگرایان میانه به صورت نانوشته و غیررسمی شکل گرفت و هم صداقت، راستگویی، پاکدستی و سوابق علمی و سیاسی روشن ایشان، توانست مردم را متقاعد کند که ایشان رییس‌جمهور متفاوت و موفقی برای کشور خواهد بود.

پزشکیان باید قدرت رهبری را پشت سر دولت بیاورد

مرعشی افزود: آقای پزشکیان باید در مسیر ایجاد یک انسجام داخلی حرکت کند و در آن جهت باید همت بالایی داشته باشد. همچنین باید بتواند اعتماد رهبری را جلب کند و قدرت رهبری را پشت سر دولت بیاورد. باید خردجمعی کشور را سازمان داده و آن را در خدمت دولت و رهبری قرار دهد. باید با جدیت در عرصه بهبود روابط ایران با کشورهای صنعتی، احیای برجام و رفع تحریم‌ها گام‌های موثری بردارد. برای ایجاد یک جهش در اقتصاد ایران به سمت ظرفیت‌های بزرگ بروند و منابع کافی را از طرف‌های خارجی تجدید کنند.

امیدوارم مخالفین پزشکیان رشد کرده باشند و دست از تخریب بردارند

وی در خصوص سنگ‌اندازی‌های رقبا در دولت پزشکیان،‌ گفت: امیدوارم بعد از سال‌ها کشمکش یک رشدی در میان مخالفین آقای پزشکیان اتفاق افتاده باشد که به جای تخریب رییس‌جمهور منتخب و دولت آینده، بنا را بر همکاری، جلب مشارکت و راضی کردن مردم از جهت زندگی و معیشت داشته باشند و ان‌شاالله پشتیبان مردمی جمهوری اسلامی شوند.

مرعشی خاطرنشان کرد: به هر حال اگر آن‌ها هم کارشکنی کنند، آقای پزشکیان باید به این حاشیه‌ها بی‌اعتنا باشد و توجه‌شان به اصلاح امور کشور باشد. بالاخره رقیب نیرومند آقای پزشکیان هستند و نهادهای موثری هم در دسترس‌شان است ولی امیدواریم در نهایت دوستان جبهه پایداری به رهنمودها و نظرات رهبری وفادار باشند و طبق نظر مقام معظم رهبری به جای تخریب به سمت همراهی روند.


 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار