| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک خرازی به پزشکیان/آمادگی شورای راهبردی برای کمک کارشناسی به دولت

سیدکمال خرازی، رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در پیامی با تبریک به مسعود پزشکیان، اعلام کرد این شورا آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت رئیس‌جمهور منتخب قرار دهد.

پیام تبریک خرازی به پزشکیان/آمادگی شورای راهبردی برای کمک کارشناسی به دولت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ خرازی در این پیام آورده است: «تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.»

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور محترم منتخب

انتخاب جنابعالی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران را که تجلی اراده مردم شریف، آگاه و وفادار ایران است، تبریک می‌گویم و امیدوارم آرمان‌های ملت انقلابی و هشیار ایران که استقلال، آزادی، رفاه و امنیت کشورمان از جمله مهم‌ترین آنهاست، به دست شما کامل گردد. این انتخابات که تحت مدیریت یک گرایش سیاسی منجر به پیروزی گرایش سیاسی دیگر شد، نماد روشنی از مردمسالاری و موجب اعتبار و عظمت ایران در چشم دیگران و زمینه‌ساز موفقیت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی ایران است. بدون تردید یکی از لوازم توفیق جنابعالی در تامین منافع کشور، توسعه روابط خارجی از موضع اقتدار و در تعامل و گفتگو با کشورهای دیگر، بر اساس احترام متقابل و اصل برابری است.

شورای راهبردی روابط خارجی که موظف به طراحی راهبرد در حوزه روابط خارجی و پیشنهاد آن به رهبر معظم انقلاب است، آمادگی دارد که تمامی توان کارشناسی و تخصصی خود را در اختیار دولت جنابعالی قرار دهد. تاکید جنابعالی بر استفاده از کارشناسان برجسته در حوزه سیاست خارجی این نوید را می‌دهد که در دولت جنابعالی، حل مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه مردم ایران و تامین منافع بر حق کشورمان، با عزت و اقتدار محقق گردد.

از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را مسالت دارم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار