| کد مطلب: ۱۱۲۷۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد

«رکورد» مشارکت در انتخابات متعلق به کدام شهر است؟

استاندار سمنان گفت: مردم سرخه با ۸۹ درصد مشارکت، رکورد بیشترین میزان مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان سمنان را بدست آوردند.

«رکورد» مشارکت در انتخابات متعلق به کدام شهر است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگویی، با بیان اینکه ۵۵.۶ درصد از مردم استان سمنان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم حضور داشتند، تاکید کرد: مشارکت مردم استان در دور اول ۴۹.۱ درصد بود.

وی با بیان اینکه مردم سرخه با ۸۹ درصد مشارکت، رکورد بیشترین میزان مشارکت در انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان سمنان را ثبت کردند، افزود: این رکورد چشم گیر نشان از حضور در صحنه‌ها توسط مردم شهرستان سرخه است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم سرخه پنج هزار و هفت رأی به پزشکیان و چهار هزار و ۶۴۲ رأی به مسعود پزشکیان دادند، افزود: شهرستان میامی با ۶۶.۳ درصد رتبه دوم مشارکت در استان سمنان را به خود اختصاص داد.

هاشمی با بیان اینکه پزشکیان در میامی شش هزار و ۲۳۹ رأی و جلیلی ۱۴ هزار و ۴۴۳ رأی به دست آورد، ادامه داد: دامغان با ۶۰.۸ درصد رتبه سوم مشارکت را در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه جلیلی در دامغان ۳۱ هزار و ۵۱۶ رأی و پزشکیان ۱۲ هزار و ۸۳۰ رأی کسب کردند، ابراز داشت: شاهرود با ۵۹.۹ درصد رتبه چهارم را در خصوص مشارکت در انتخابات دور دوم ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به خود اختصاص داد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ۶۶ هزار و ۹۲۷ نفر از مردم شاهرود به جلیلی رأی دادند و رأی ۳۳ هزار و ۶۵۶ پزشکیان بود، تاکید کرد: مهدیشهر با ۵۷.۲ درصد رتبه پنجم مشارکت را کسب کرد جلیلی در این شهرستان ۱۰ هزار و ۵۶۶ رأی و پزشکیان هشت هزار و ۵۷۱ رأی را کسب کردند.

هاشمی با بیان اینکه رتبه ششم مشارکت در استان سمنان آرادان با ۴۷.۳ درصد بود، تاکید کرد: دو هزار و ۹۲۳ نفر در آرادان به جلیلی دو هزار و ۹۰۷ نفر به پزشکیان رأی دادند که نزدیک ترین رقابت در بین شهرستان‌های استان به لحاظ رأی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه سمنان با ۴۷.۱ درصد رتبه هفتم مشارکت در استان سمنان را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: جلیلی در سمنان ۳۴ هزار و ۹۱۹ رأی را کسب کرد و پزشکیان ۲۷ هزار و ۹۱۶ رأی آورد.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: گرمسار با ۴۷ درصد رتبه هشتم را در استان سمنان کسب کرد جلیلی در گرمسار ۱۱ هزار و ۶۵۱ رأی و پزشکیان ۱۳ هزار و ۷۳۴ رأی آورد که در این شهرستان شاهد بیشتر بودن رای‌های پزشکیان بودیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار