| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد

واکنش ظریف به یک شایعه/ گروهی که با مشارکت مردم آرزوهایشان بر باد رفته، دست به ساختن دروغ زده‌اند

وزیر خارجه اسبق نوشت: کوشش‌های این خدمتگزار ناچیز در چند هفته گذشته تنها به دلیل نگرانی از آینده ایران بوده و هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته و پیامی از ایشان دریافت نکرده‌ام که البته روش ایشان هم هیچگاه ورود در این موضوعات نبوده است.

واکنش ظریف به یک شایعه/ گروهی که با مشارکت مردم آرزوهایشان بر باد رفته، دست به ساختن دروغ زده‌اند

به گزارش آرمان ملی آنلاین محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اسبق به برخی شایعات درباره نظرات رهبری پیرامون فعالیت‌های انتخاباتی او، واکنش نشان داد.

ظریف در حساب توییتری خود نوشت: «اکنون که با حضور هوشمندانه شما پای صندوق‌های رای، دکتر ⁧پزشکیان⁩ رئیس‌جمهور منتخب همه ایرانیان شده است، زمان همدلی است و شستن دل از کدورت‌ها.»

او ادامه داده «‌افسوس که گروهی که با مشارکت مردم آرزوهایشان بر باد رفته، دست به ساختن دروغ‌هایی زده‌اند تا افسانه فرمایشی بودن انتخابات را دامن بزنند. ‌کوشش‌های این خدمتگزار ناچیز در چند هفته گذشته تنها به دلیل نگرانی از آینده ایران بوده و هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته و پیامی از ایشان دریافت نکرده‌ام که البته روش ایشان هم هیچگاه ورود در این موضوعات نبوده است.»

ظریف در پایان یادآوری کرده که وحید حقانیان نیز «این دروغ را تکذیب کرده‌اند.»

اشاره ظریف به این است که وحید حقانیان در بیانیه‌ای ضمن دروغ دانستن چنین ادعاهایی، گفته که «چنین صحبت‌هایی را در هیچ‌جایی بیان نکرده و دروغ محض است.» او همچنین گفته که «هر کس این مطالب کذب را منتشر کرده است باید پاسخگو باشد؛ پست را حذف کند و بنویسید اشتباه کرده است و از قول بنده تکذیب کند. این‌ها بیشتر به دشمنی می‌خورد تا دوستی ...»

در بخشی از متنی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، از قول وحید حقانیان آمده که «رهبری در دیدار با ظریف گفته که او می‌تواند در افزایش مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی داشته باشد».

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار