| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

آذری جهرمی: گفته بودند پزشکیان پس از پیروزی، در اول محرم برنامه رقاصی می‌گذارد/ قطع پخش صدای سخنرانی در پخش زنده

وزیر سابق ارتباطات در جمع فعالان ستادی در حرم امام خمینی (ره) گفت: ما مدیون مردم ایران هستیم که با وجود تمام دلخوری ها، غم ها، ناراحتی‌ها و تنگی معیشت به آقای پزشکیان اعتماد کردند.

آذری جهرمی: گفته بودند پزشکیان پس از پیروزی، در اول محرم برنامه رقاصی می‌گذارد/ قطع پخش صدای سخنرانی در پخش زنده

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات، در جمع فعالان ستادی در حرم مطهر امام خمینی (ره) تصریح کرد: گفته بودند پزشکیان پس از پیروزی، در اول محرم برنامه رقاصی می‌گذارد؛ ما امروز فریاد می‌زنیم یا حسین. پس از این اظهارات مردم فریاد یا حسین یا حسین سر دادند.

وی در ادامه بیان کرد: امیدوارم این صدا را بشنوند مثل خیلی صداهای دیگری که شنیده شد.

آذری جهرمی اظهار کرد: ما مدیون مردم ایران هستیم که با وجود تمام دلخوری ها، غم ها، ناراحتی ها و تنگی معیشت به آقای پزشکیان اعتماد کردند. از امروز یک ماراتن سنگین برای دولت آقای پزشکیان آغاز می‌شود تا همه ۵۰ درصدی که رای ندادند به جمع ما اضافه شوند. این مهمترین ماموریت ماست.

وی افزود: سلام و درود خدا بر آن اراده هایی که تصمیم گرفتند ریل حرکت کشور را تغییر دهند.

قابل ذکر است که وقتی آذری جهرمی در ابتدای سخنانش قصد داشت به شایعه برخی جریانات درباره راه اندازی کارناوال شادی در شب اول محرم توسط ستاد پزشکیان اشاره کند، شبکه خبر 2، که در حال پخش مستقیم مراسم بود، این بخش از صحبت های آذری جهرمی را قطع شد و پس از آنکه در حال گفتن «یا حسین» بود صدای برنامه دوباره برگشت.

منبع : انتخاب

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار