| کد مطلب: ۱۱۲۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

سخنگوی دولت استعفا داد؟

سخنگوی دولت گفت: بنده استعفا نداده‌ام اما برای اینکه می‌خواستم در حساب‌های شخصی موضع‌گیری شخصی داشته باشم و برای اینکه سوءبرداشت نشود ترجیح دادم حسابم شخصی بماند.

سخنگوی دولت استعفا داد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علی بهادری جهرمی با حضور در مسجد النبی نارمک درباره خداحافظی در آخرین جلسه هیات دولت و پاک کردن سمت خود در حساب شبکه ایکس گفت: بنده استعفا نداده‌ام اما برای اینکه می‌خواستم در حساب‌های شخصی موضع‌گیری شخصی داشته باشم و برای اینکه سوءبرداشت نشود ترجیح دادم حساب شخصی بماند.

وی تاکید کرد: بنده استعفا نداده‌ام همکاران رسانه‌ای به من در جلسه هیات دولت عنوان کردند دلمان برای شما تنگ می‌شود من هم گفتم دل من هم برای شما تنگ می‌شود، طبیعتا هر زمان که دولت تمام شود بنده سخنگوی دولت نیستم.

سخنگوی دولت در مورد پیش‌بینی خود از میزان مشارکت ابراز کرد: برخی از مردم و حضور مردم بدشان می‌آید و از مشارکت مردم عصبانی می‌شوند و خوششان نمی‌آید که مردم انتخاب کنند.

وی ادامه داد: ما علاقه داریم مردم انتخاب کنند و هر کسی هم که مردم انتخاب کنند را دوست داریم. زمانی ممکن است کسی که بنده در برگه رای می‌نویسم از صندوق خارج نشود اما هر آن کسی را که مردم می‌نویسند دوست دارم چون مردم انتخاب کرده‌اند.

بهادری جهرمی بیان کرد: وقتی مشارکت مردم را می‌بینیم خوشحال می‌شویم، امیدواریم بیش از این مشارکت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از رییس جمهور آینده می‌خواهیم قدر این مردم را بداند، همه باید قدر این مردم را بدانیم که در سختی‌ها هم پشت مسئولین هستند.

سخنگوی دولت گفت: در تشییع شهید رییسی دیدیم که مردم میلیونی حضور داشتند ما از این مردم خجالت می‌کشیم مردم مطالبات اقتصادی داشته‌اند و هنوز کل عقب‌ماندگی‌های گذشته جبران نشده، شهید رییسی هم می‌دانست که به صورت کامل و صد درصدی نتوانسته عقب‌ماندگی دهه گذشته را جبران کند ولی مردم پای کار بوده‌اند و باید عاشقانه به مردم خدمت کرد.

وی یادآور شد: هرکسی از صندوق بیرون بیاید امیداوارم همانگونه عاشقانه به مردم خدمت کند.

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار