| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

رئیس قوه قضائیه در کدام حوزه رای داد؟/ اژه‌ای: باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم

رئیس قوه قضائیه در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضائیه در کدام حوزه رای داد؟/ اژه‌ای:  باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ در اولین ساعات آغاز رأی‌گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد لرزاده در کنار سایر مردم، رأی خود را به صندوق انداخت.

رئیس قوه قضائیه، سپس طی مصاحبه‌ای در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز جمعه پانزدهم تیرماه روز سرنوشت‌سازی برای کشور است؛ امروز روزی برای تعیین رئیس‌جمهور به مدت ۴ سال است.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: طبیعتاً چنانچه رئیس‌جمهور با آرای بالاتری انتخاب شود از پشتوانه بیشتر مردمی برخوردار خواهد بود و به عنوان مقام اول اجرایی کشور می‌تواند اهداف و برنامه‌ها را بهتر و سریعتر انجام دهد.

رئیس دستگاه قضا بیان داشت: چنانچه با دید ملی، دینی و سیاسی بنگریم و نسبت به سرنوشت کشورمان و رفع مشکلات تاکید و ابرام داشته باشیم باید به صورت گسترده در انتخابات شرکت کنیم و شخصیتی را که اصلح می‌باشد را انتخاب کنیم.

رئیس عدلیه با اشاره به وظایف و مسئولیت‌های خطیر منصب ریاست‌جمهوری، گفت: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی فضای مجازی است و اگر امروز کسانی نسبت به جنبه‌های فرصتی و تهدیدی فضای مجازی نقطه‌نظر دارند، رئیس‌جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی می‌تواند منشأ اثر باشد.

قاضی‌القضات افزود: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز می‌باشد از همین رو اگر کسانی نسبت به مسائل فرهنگی کشور نقطه نظراتی دارند و درصدد اصلاح و اعتلای آن هستند اینجا نیز رئیس‌جمهور می‌تواند مؤثر و نافع باشد.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: رئیس‌جمهور رئیس شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز می‌باشد، از همین‌رو اگر مردم نسبت به رفع مسائل و مشکلات اقتصادی کشور دغدغه‌مند هستند، ضروری است مشارکتی گسترده به هم رسانند؛ بدون تردید برای رفع مشکلات کشور در حوزه اقتصادی با توجه به محدودیت‌هایی که با آنها مواجه هستیم، رئیس‌جمهور می‌تواند منشأ اثر باشد.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: رئیس‌جمهور مسئول اجرای قانون اساسی نیز می‌باشد، رئیس‌جمهور می‌تواند در اجرای همه مفاد و اصول قانون اساسی از جمله فصل مربوط به حقوق مردم، اقدامات موثری را ترتیب دهد.

رئیس دستگاه قضا در پایان خاطرنشان کرد: انشاءالله مردم با حضور پرشور خود در انتخابات امروز ، در جهت رفع مشکلات و اعتلای کشور نقش‌آفرینی کنند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار