| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

تهرانی ها با ارائه کد ملی هم می‌توانند رأی دهند

استاندار تهران گفت: برحسب مقررات کسانی که شناسنامه دارند و کارت ملی به همراه ندارند با ارائه شماره ملی و استعلام از ثبت احوال می‌توانند رأی خود را در صندوق بیاندازند.

تهرانی ها با ارائه کد ملی هم می‌توانند رأی دهند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا فخاری صبح جمعه و در حاشیه ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق مشاهدات و بررسی‌های صورت گرفته شاهد حضور مردم از ساعات اولیه صبح پای صندوق‌های رأی هستیم.

فخاری از روند رو به رشد حضور مردم در شعب اخذ رأی نسبت به دور قبل خبر داد و افزود: هم اکنون فرصتی فراهم شده که مردم بتوانند انتخاب نهایی را داشته باشند.

استاندار تهران در خصوص رأی دادن با مدرک هویتی عنوان کرد: برحسب مقررات، کسانی که شناسنامه دارند و کارت ملی به همراه ندارند با ارائه شماره ملی پس از دریافت استعلام‌های لازمی که توسط عوامل حاضر در شعب از ثبت احوال گرفته می‌شود و تطبیق اطلاعات می‌توانند رأی خود را در صندوق بیاندازند.

فخاری عنوان کرد: همه عوامل اجرایی و نظارتی خاصه در سلسه مراتب وزارت کشور از آرای مردم صیانت می‌کنند تا انتخابات در «امنیت» و «سلامت» کامل برگزار شود. وی افزود: با رقابت کاندیدها سطح مشارکت هم در حال افزایش می‌باشد که انشاالله شاهد پیروزی توأم با عزت مردم در این آزمون بزرگ سیاسی باشیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار