| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

هشدار عارف: جریانی در کشور داریم که حقیقتا اعتقاد به رأی ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: ان شاءالله امروز هموطنان به میدان بیایند؛ با این قول و قرار که به مطالبات آنها رسیدگی می‌شود و فضای کشور را به سمت همدلی و همبستگی بیشتری خواهیم برد.

هشدار عارف: جریانی در کشور داریم که حقیقتا اعتقاد به رأی ندارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از اینکه رأی خود را در صندوق انداخت، در جمع خبرنگاران گفت: رأی دادن یک وظیفه است‌ و به نظر من بهتر است که آدم هرچه زودتر وظیفه‌اش را انجام بدهد. در کنار این وظیفه شخصی، احساس می‌کنم اگر مسئولین زودتر رأی بدهند، جوانان انگیزه بیشتری برای‌ مشارکت و حضور پیدا می‌کنند.

براساس این گزارش، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز امیدواری از اینکه امروز مشارکت بیش از جمعه گذشته را شاهد باشیم، افزود: ۶۰ درصدی که نیامدند، باید علت نیامدنشان بررسی شود؛ طبیعتا حرف‌هایی دارند. ان شاءالله بتوانیم با تعامل با آنها و پیگیری مطالباتشان که قطعا مطالبات به حقی هست، در انتخابات‌های آینده حضور آنها را داشته باشیم.

وی ادامه داد: ان شاءالله امروز هموطنان به میدان بیایند؛ با این قول و قرار که به مطالبات آنها رسیدگی می‌شود و فضای کشور را به سمت همدلی و همبستگی بیشتری خواهیم برد.

عارف اظهار داشت: نکته‌ای که من در یکی از جلسات مطرح کردم‌ این است که در انتخابات گذشته شاید به این نتیجه رسیدیم که رقابت بین افراد است. به نظرم پیام مهم مرحله‌ اول این انتخابات رقابت و تقابل دو دیدگاه بود. دیدگاهی که متعلق به حضرت امام است‌ و نگاهی که به مردم‌ داشتند و منش اصلاح‌طلبانه که‌ ریشه در اسلام دارد و به میدان آمدند تا انقلاب پیروز شد.

وی افزود: دیدگاه دیگری در کشور داریم که حقیقتا اعتقاد به رأی ندارد؛ یک نگاه قیّم مآبانه دارد و تلقی اش از حضور مردم‌ این است که مردم‌ بیایند و هرچه ما بگوییم را عمل کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: مردم ما باید در یک فضای صمیمی و آرام انتخاب کنند که کدام‌ دیدگاه در چهارچوب قانون اساسی است؛ و شعارهای انقلاب اسلامی که "آزادی" و "جمهوری اسلامی" جزء شعارهای اصلی ما بود.

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار