| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد

علی مطهری رای داد/ حضور سیاسیون در جماران ادامه دارد

علی مطهری، نماینده تهران در مجلس در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق انداخت. حسینعلی امیری و اشرفی اصفهانی رای دادند حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت یازدهم و دوازدهم و محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداختند. سخنگوی شورای نگهبان رأی خود را در صندوق انداخت هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت. آیت‌الله مدرسی یزدی رای خود را در صندوق انداخت آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

علی مطهری رای داد/ حضور سیاسیون در جماران ادامه دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی مطهری، نماینده تهران در مجلس در حسینیه ارشاد رأی خود را به صندوق انداخت.

حسینعلی امیری و اشرفی اصفهانی رای دادند

حسینعلی امیری معاون پارلمانی دولت یازدهم و دوازدهم و محمد اشرفی اصفهانی، فعال سیاسی اصلاح طلب با حضور در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداختند.

سخنگوی شورای نگهبان رأی خود را در صندوق انداخت

هادی طحان نظیف، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان صبح جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

آیت‌الله مدرسی یزدی رای خود را در صندوق انداخت

آیت‌الله محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری صبح جمعه - ۱۵ تیر ۱۴۰۳ - با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در شورای نگهبان رای خود را در صندوق انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری انداخت.

 


 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار