| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

هشدار انتخاباتی دادستان کل کشور

\دادستان کل کشور ضمن دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در مرحله دوم انتخابات، از چهره‌های سیاسی، ستادهای انتخاباتی و رسانه‌ها خواست تا نسبت به رعایت قانون تا پایان فرآیند انتخابات تمکین داشته باشند و از بیان اخبار و اظهارات بی‌مبنا و غیرمستند و نیز از هرگونه اعلام غیر رسمی و زودهنگام نتایج انتخابات خودداری کنند.

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد تصریح کرد: قبل از اعلام نتایج از سوی وزارت کشور و تایید آن توسط شورای نگهبان، هرگونه اقدام رسانه‌ای که موجب تشویش اذهان عمومی و القای پیروزی زودهنگام یک نامزد گردد تحت پیگرد خواهد گرفت.

وی افزود: با این وجود ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در دادستانی کل کشور و سایر مراجع ذیصلاح نظارتی آماده دریافت هرگونه اخبار در زمینه انتخابات و عملکرد دستگاه‌های اجرایی در انتخابات است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح روز جمعه هشتم تیرماه برگزار شد که «مسعود پزشکیان» ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و «سعید جلیلی» با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی داشتند که با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آراء نشدند، انتخابات به دور دوم رفت.

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار