| کد مطلب: ۱۱۲۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه فرمانداری تهران / همایش دهیاران استان‌های سراسر کشور مجوز انتخاباتی نداشته

همایش دهیاران استان های سراسر کشور مربوط به اتحادیه شرکت های تعاونی دهیاری‌های استان اصفهان بوده که با هدف گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شهدای عرصه خدمت برگزار شده است.

اطلاعیه فرمانداری تهران / همایش دهیاران استان‌های سراسر کشور مجوز انتخاباتی نداشته

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ براساس اطلاعیه ستاد انتخابات فرمانداری تهران، در پی انتشار اخبار همایش دهیاران استان های سراسر کشور در روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳ در محل سالن همایشهای برج میلاد، به اطلاع میرساند میزبان برگزاری همایش مذکور اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان اصفهان بوده و در راستای روز چهاردهم تیرماه و با هدف گرامیداشت روز شهرداریها و دهیاریها و شهدای عرصه خدمت برگزار گردیده است.

با توجه به اینکه هیچگونه درخواستی از ستادهای انتخاباتی دو نامزد محترم واصل نشده، فرمانداری تهران تنها مجوز برگزاری مراسم فوق را از لحاظ تمهیدات قانونی برای اتحادیه شرکت های تعاونی دهیاریهای استان اصفهان و صرفاً با موضوع درخواستی صادر کرده و هیچگونه مجوزی برای برگزاری جلسه انتخاباتی صادر نکرده است.

در ضمن این نکته یادآوری ‌می‌شود که کلیه مسئولیت برگزاری مراسم از قبیل محتوای ارائه شده، مدعوین و سخنرانان به عهده برگزار کننده است.

 

منبع : میزان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار