| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

اظهارات فرمانده ارشد سپاه درباره هزینه ۷هزار دلاری برای تصرف ایران

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رزمندگان و مدافعان حرم به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی روبه‌روی داعش تا دندان مسلح ایستاد و پایان داعش نیز توسط مدافعان حرم ایران رقم خورد که باعث ایجاد آرامش در منطقه شده است.

اظهارات فرمانده ارشد سپاه درباره هزینه ۷هزار دلاری برای تصرف ایران

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ ابراهیم جباری در مراسم هفتمین سالگرد شهید مدافع امنیت بسیجی کربلایی حسن عشوری در یادمان شهدای گمنام رودسر با بیان اینکه شهدا، صحنه‌های ماندگاری از ایثار و فداکاری برای همنوع خود را در دفاع مقدس به نمایش گذاشتند، اظهار داشت: وظیفه داریم با استفاده از ابزارهای مختلف، تفکر و اندیشه و راهبرد رزمندگان دوران دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم که در این صورت دشمن به اهدافش نمی‌رسد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، ایمان، اخلاص، صداقت، صبر و توکل را از ویژگی‌های بارز رزمندگان و شهدا دانست و گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم در نبرد علیه دشمن به خدا توکل می‌کردند و غیر از خدا از کسی دیگر انتظاری نداشتند و ایمان به خدا، مهم‌ترین عامل تحرک، قدرت و شجاعت رزمندگان بود.

وی با بیان اینکه دشمن برای تصرف ایران از همه ابزارها استفاده کرد که یکی از حربه‌های آنان ایجاد داعش و هزینه هفت هزار دلاری بود، افزود: رزمندگان و مدافعان حرم به فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی روبه‌روی داعش تا دندان مسلح ایستاد و پایان داعش نیز توسط مدافعان حرم ایران رقم خورد که باعث ایجاد آرامش در منطقه شده است.

جباری با بیان اینکه دفاع از حرم باعث شد تا یک جبهه مقاومت و تشکیلات سیاسی نظامی با حضور کشورهای اسلامی شکل بگیرد که ایده‌پرداز آن رهبر انقلاب به فرماندهی حاج قاسم بود، افزود: حاج قاسم تلاش کرد تا ترکیبی از جهاد و تقوا را در رزمندگان ترویج دهد که همین روحیه که با اتکا به خدا بود موجب عقب راندن دشمن شد.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به قدرت حاج قاسم در منطقه بیان کرد: کشورهای منطقه و رزمندگان در مقابل حاج قاسم مطیع و فرمانبردار بودند ولی این شهید در مقابل رهبر انقلاب، خاشع و متواضع بود که نشان از بزرگی درونی حاج قاسم بود که خود را مطیع ولایت و سرباز وطن و انقلاب می‌دانست.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار