| کد مطلب: ۱۱۲۶۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

مخبر : کشور‌های عضو شانگ‌های باید دلار را حذف کنند

مخبر گفت: باید از ظرفیت‌های کشور‌های عضو شانگ‌های برای توسعۀ اقتصادی و ثبات سیاسی کشور‌های عضو بیش از پیش استفاده کرد. کشور‌های عضو شانگ‌های باید دلار را حذف و بانک شانگ‌های را تاسیس کنند. کشور‌های عضو باید از کریدور شمال جنوب و کریدور‌های ترانزیتی و ایجاد شبکۀ ترانزیتی و مناطق آزاد مشترک به همکاری‌ها افزایش دهیم.

مخبر : کشور‌های عضو شانگ‌های باید دلار را حذف کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  سرپرست ریاست جمهوری گفت: کشورهای عضو شانگهای باید دلار را حذف و بانک شانگهای را تاسیس کنند.

محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در اجلاس شانگهای گفت: یاد و خاطرۀ شهید رئیسی و شهید امیرعبداللهیان را گرامی می‌دارم. عضویت کامل بلاروس در شانگهای را تبریک می‌گویم. خواهان محکومیت همگانی کشورها و توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه غزه و توقف ارسال سلاح برای این رژیم هستیم.

وی افزود: باید از ظرفیت‌های کشورهای عضو شانگهای برای توسعۀ اقتصادی و ثبات سیاسی کشورهای عضو بیش از پیش استفاده کرد. کشورهای عضو شانگهای باید دلار را حذف و بانک شانگهای را تاسیس کنند. کشورهای عضو باید از کریدور شمال جنوب و کریدورهای ترانزیتی و ایجاد شبکۀ ترانزیتی و مناطق آزاد مشترک به همکاری‌ها افزایش دهیم. تاسیس بانک مشترک شانگهای برای پیشبرد پروژه‌های اقتصادی مشترک الزامی است.


 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار