| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مهدی کروبی فراخوان داد/ باید کار ناتمام را تمام کنیم/ ۱۵ تیرماه دوباره به پزشکیان رای دهیم

کروبی در پیامی خطاب به مردم نوشت: مگر تحریم برای تغییر نبود؟ حالا نوبت تغییر سرنوشت است....آنان ما را اقلیت می‌خواهند، باید قدرت اکثریت را نشان داد. باید کار ناتمام را تمام کنیم. باید در ۱۵ تیرماه دوباره به مسعود پزشکیان رای دهیم...

 مهدی کروبی فراخوان داد/ باید کار ناتمام را تمام کنیم/ ۱۵ تیرماه دوباره به پزشکیان رای دهیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین مهدی کروبی، با صدور پیامی خطاب به مردم، ضمن دعوت از آنان برای حضور در پای صندوق آرا، بار دیگر از پزشکیان حمایت کرد.

 کروبی در بخشی از پیام خود اورده «مردم عزیز ایران؛ کسانی که رای دادید؛ و کسانی که رای ندادید؛ شما در برابر هم نیستید، در کنار هم هستید. چه بسیار خانواده‌هایی که والدین رای دادند و فرزندان رای ندادند. فرزندانی که رای دادند اما والدین رای ندادند. این تفاوت روش درون خانواده‌ای است. اما هدف مشترک است: شکستن انحصار و از بین بردن حاکمیت یکدست.»

او افزوده «مسعود پزشکیان با دیگران فرق می‌کند. سالم و پاکدست و روشن بین است. رای شما به او رای به اصلاح نظام است و نه فقط رای به حفظ نظام. نظام را به یک فرد یا یک جناح خلاصه نکنید. نظام یعنی مردم. نظام برای مردم است نه مردم برای نظام. نظام بدون مردم معنا ندارد. همانطور که امام عظیم‌الشان (ره) فرمود: "میزان رأی ملت است". نظام مقابل مردم ارزش ندارد.»

کروبی تاکید کرده «اگر نظام از اساس خود که جمهوریت است دور شود و به جای اکثریت، اقلیت بر ملت حکومت کند دیگر نه جمهوری است و نه اسلامی و باید ملت نظام را به نقطه اول خود برگردانند».

رئیس مجلس ششم، «حالا نوبت تغییر سرنوشت است. نباید به دست خود زمینه تحکیم انحصار را فراهم کنیم. آنان ما را اقلیت می‌خواهند، باید قدرت اکثریت را نشان داد. باید کار ناتمام را تمام کنیم. باید در ۱۵ تیرماه دوباره به مسعود پزشکیان رای دهیم ...»

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار