| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد

منصور حقیقت پور: آراء خاموش باید بدانند پزشکیان وضع موجود را تغییر می دهد

نماینده ادوار مجلس گفت: اگر بخواهیم از شرایط فعلی کشور چه از منظر اقتصادی، بین الملل و سیاست داخلی و چه اجتماعی و فرهنگی خارج شویم، قطعا نیاز به نوع تفکر آقای پزشکیان داریم.

منصور حقیقت پور: آراء خاموش باید بدانند پزشکیان وضع موجود را تغییر می دهد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یک فعال سیاسی اصولگرا و نماینده ادوار مجلس، درباره نگاه سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به موضوعاتی مانند برجام، تحریم و FATF به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: آقای جلیلی نگاه انقباضی بسته ای نسبت به موضوعات اقتصاد و سیاست خارجی دارد، ولی نگاه آقای پزشکیان انبساطی و بسیط تر است.

جلیلی مدیریت را به یک فارغ التحصیلان یک دانشگاه و حلقه سیاسی خاص محدود خواهد کرد

وی افزود: آقای جلیلی مدیریت را محدود به فاغ التحصیلان یک دانشگاه و یک حلقه سیاسی خواهد کرد. ولی آقای پزشکیان از افراد لایق، نخبگان، شایستگان برای اداره مملکت استفاده خواهد کرد. افرادی از همین جریان فکری و سیاسی که در چارچوب نظام تعریف شده و خطوط قرمز را محترم بشمارند.

منصور حقیقت پور گفت: فکر می کنم فضایی که آقای پزشکیان می تواند ایجاد کند پر صداقت تر است، اما تفکرات آقای جلیلی برای ما شناخته شده است و آن استمرار وضع فلاکت بار سیاسی و اقتصادی امروز خواهد بود. ولی قطعا می تواند نگاه اقای پزشکیان یک نگاه تحولی نسبت به وضع موجود باشد.

نماینده ادوار مجلس می گوید: اگر بخواهیم از شرایط فعلی کشور چه از منظر اقتصادی، بین الملل و سیاست داخلی و چه اجتماعی و فرهنگی خارج شویم، قطعا نیاز به نوع تفکر آقای پزشکیان داریم.

تیم پزشکیان ما را از ضربه های خارجی سیاست خارجی عبور می دهد

حقیقت پور در پاسخ به این سوال که آیا با احتمال روی کار آمدن ترامپ در آمریکا و سعید جلیلی در ایران، دوگانه جلیلی- ترامپ برای کشورمان خطرناک خواهد بود یا نه نیز گفت: ما کسی را می خواهیم که در سیاست خارجی ما را از ضربه های خاص عبور دهد. من فکر می کنم تیمی که آقای پزشکیان را در بعد سیاسی همراهی خواهد کرد، بهتر می تواند این کار را انجام دهد. ضمن اینکه در سیاست های خارجی ما، وزارت خارجه تنها مجری است و تصمیم گیرنده شورای عالی امنیت ملی است و آنجا باید تصمیم گیری شود.

وی افزود: با توجه به خشکی و عدم انعطاف تیم آقای جلیلی در مذاکرات و مسائل خارجی من فکر می کنم توفیق زیادی گیرمان نخواهد آمد.

آراء خاموش باید بدانند پزشکیان وضع موجود را تغییر می دهد

این نماینده ادوار مجلس تصریح کرد: در هرحالتی چه بایدن رئیس جمهور آمریکا باشد و چه ترامپ روی کار بیاید، در سیاست خارجی باید مجری سیاست های کلان نظام باشیم و دولت مستقر هم بتواند بهترین وضعیت را در این رابطه رقم بزند.

حقیقت پور در مورد اینکه آیا آراء خاموش کشور، باتوجه به دوگانگی ایجاد شده در مرحله دوم انتخابات، وارد میدان می شوند و در انتخابات شرکت می کنند یا نه نیز گفت: به نظرم می آیند. کسانی که خاموش و معترض به وضع موجود هستند باید بدانند، یکی از عوامل و عللی که می تواند وضع موجود را تغییر دهد تفکر آقای پزشکیان و همراهانشان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم تحریم و FATF را تمام کنیم و روابط مان را با دنیا توسعه دهیم، باید با تیم آقای پزشکیان جلو برویم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار