| کد مطلب: ۱۱۲۶۵۲۷
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: گردنم را در مقابل حرف هایم می گذارم

مسعود پزشکیان گفت: من نیامدم خطر دیگری برای ایران شوم، آمدم تا حکومت صداهایی را که شنیده نشده را بشنود.

پزشکیان: گردنم را در مقابل حرف هایم می گذارم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری به جمع بندی اظهارات خود پرداخت.

اهم اظهارات وی را در ادامه می خوانید:

* من دوره دیدم. در دانشگاه هاروارد دوره دیدم. مردم شریف حرف‌هایی که ایشان می‌زنند و می‌گویند من بلد نیستم، اولاً من جزو هیچ حزبی نیستم. کارهایی که در استان انجام دادم، کارهای مدیریتی بود.

* علی رغم اینکه جزو هیچ حزبی نبودم در دوره آقای خاتمی وزیر شدم. دبیرکل بهداشت جهانی را آوردند تا کارهای من را نشان وی دهند و تعجب می‌کردند که ما این کارها را کردیم. آقای خاتمی علی‌رغم اینکه من جزو حزبشان نبودم انقدر شخصیت داشت که من را وزیر بهداشت و درمان کرد.

* من فوق تخصص داشته باشم معنی آن این نیست که بتوانم مدیریت کنم. افرادی که آقای جلیلی می‌فرمایند بسیار باسواد هستند و نخبه هستند اما اینکه بتواند در سیستم بهداشت و اقتصاد بهداشتی حرف بزند معنی آن این است که متوجه نیستند که چه حرفایی می‌زند.

* بنده نه بی‌سواد هستم و نه وابسته به حزب هستم و نه خودم را از مردم جدا کردم. درون مردم بودم و با مردم زندگی کردم. اینکه می‌گویند دولت چندم فلانی هستم، تهمت است.

* مقتدای من امام علی است و تا زنده هستم همان ایده را دنبال خواهم کرد. خیلی از ستادهای شهید رئیسی برای ما کار می‌کنند خیلی از ستادهای آقای قالیباف برای ما کار می‌کنند. با هم کار می‌کنند و این تفکر را قبول ندارد.

* اما آخر کلام، هم میهنان عزیز، لحظه انتخاب نزدیک می‌شود نقطه نهایی اقدام شما فرا می‌رسد. برای ایران فرصتی در راه است و فرصتی برای بازگشت به مردم و دوری از وضع خطیر موجود. من برای کوتاه کردن دامنه‌های تحریم تبعیض و تحقیر آمده‌ام. من آمدم تا حکومت صداهایی که شنیده نشده است را بشنود.

* آمدم تا با تفاهم و توافق ملی سخنگوی همه محرومان و طرد شدگان باشم. من ادامه وضع ناعادلانه کنونی را خطیر و برای مردم غیر قابل تحمل می‌دانم. باید با هم نگذاریم که ایران روز به روز ناتوان‌تر و ملت آن فقیرتر شود.

* من این روزها گفتنی‌های بسیاری گفتم و هنوز ناگفتنی‌های زیادی وجود دارد. اگر با اعتماد شما انتخاب شدم پیگیر خواسته‌های شما خواهم بود. رای شما تکلیف سنگینی برای من خواهد بود. گردنم را در مقابل حرف‌هایم گرو می‌گذارم.

* اما با شما گفتنی‌هایی دارم. آنهایی که نیامدند، با زنان بزرگوار، دختران و پسران با پیروان مذاهب، معلمان، کشاورزان مظلوم، کارگران کارآفرینان، اصناف و کارمندان زحمتکش دولت، با اهالی گرانقدر اندیشه فرهنگ هنر، با نیروهای نظامی و انتظامی، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا، با توان یابان معلولان و ایرانیان دور افتاده از وطن، همه دیدیم در مرحله اول انتخابات ۶۰ درصد مردم نیامدند. این پیام برای حکومت معنا دارد.

* من صدای این نارضایتی و قهر را پیش از این شنیده بودم و باز هم می‌شنوم. آنها از وضع معیشت خود به سطوح آمدند. از آینده بهتر ناامیدند بیشتر آنان به حق از تبعیض تحقیر و اجبار و فساد ناکارآمدی به جان آمدند. شهروندان از یک زندگی معمولی و بی‌دغدغه محروم شدند و حقوق قانونی و خواسته‌های جدید و قدیمشان در عرصه‌های مختلف نادیده گرفته شده است.

* برای من شهروندان همه محترم هستند چه آنان که رای دادند و چه آنان که رای ندادند. همه ایرانی هستند و ایران از آن همه ایرانیان است. عهد همه ما در این انتخابات خلق فرصتی دیگر برای ایران است که فقط با شما شدنی است

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار