| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان : ثبات را به بورس برمی گردانیم نه اینکه کسری بودجه را از بورس جبران کنم

مسعود پزشکیان درباره برنامه هایش برای بورس توضیح داد.

مسعود پزشکیان : ثبات را به بورس برمی گردانیم نه اینکه کسری بودجه را از بورس جبران کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان به سوالی درباره بورس و انتخاب طیب نیا به عنوا مشاور در مسائل اقتصادی پاسخ گفت.

پزشکیان گفت: اولا این بحثی که مربوط به انرژی بود و می گفتند و که روحانی این کار را کرده است؛ مگر من روحانی هستم که این حرف ها را درباره من می گویند؟! اینها اگر برنامه دارند چرا در زمان شهید رئیسی اجرا نکردند بنابراین این جورها هم نیست و به حرف نیست

وی افزود: درباره بورس باید بگویم نگاه ما به بورس همان است که آقای عبدو گفته است. این نیست که در اقتصاد یک نفر برای همه چیز تصمیم بگیرد بلکه هر کسی باید در هر موضوعی در حوزه اقتصاد از کارشناس خود استفاده کرد. دولت نباید در بازار و اقتصاد دخالت نکند و همین ها یعنی اینکه دولت نمی تواند از بورس به عنوان کسری بودجه استفاده کند. انچه ما می خواهیم انجام دهیم در بورس این است که ثبات را به بورس می‌دهیم و کسری بودجه را از بورس جبران نمی کند.

پزشکیان تصریح کرد: ما از نظر تخصصی و علمی اقتصاد بهداشت و اقتصاد مالی و اقتصاد سیاسی و ... باید کارهای مختلفی انجام دهد. حل مشکل بورس و اقتصاد یک موضوع ساده نیست و ما باید یک نگاه جامع در سیاست و اقتصاد داشته باشیم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار