| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

کنایه پزشکیان به تبلیغات علیه وی در روستاها

پزشکیان گفت: انرژی را بیشتر پولدارها مصرف می کنند، خانه بیشتر، منابع بیشتر، ماشین بیشتر و امکانات بیشتر دارند اما هزینه این را آدمهایی می دهند که بنزین یا برق مصرف نمی کنند.

کنایه پزشکیان به تبلیغات علیه وی در روستاها

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از دومین مناظره ریاست جمهوری درباره قیمت بنزین به ارائه توضیحاتی پرداخت.

اهم اظهارات وی را در ادامه می خوانید؛

*مردم عزیز بدانید، برادرمان که فردا می‌خواهد رئیس جمهور شود، دولت با همه قوا، استانداران، بخشداران و فرمانداران در روستا دارند کار می کنند و یک عده را تهدید می کنند که اگر رأی ندهید چه می شود.

*من در جلسه دانشجویی یک حرفی درباره بنزین زدم، بله گفتم. اما اینکه در حاکمیت می خواهیم چه کنیم، حاکمیت جلسه دانشجویی نیست.

*انرژی را بیشتر پولدارها مصرف می کنند، خانه بیشتر، منابع بیشتر، ماشین بیشتر و امکانات بیشتر دارند اما هزینه این را آدمهایی می دهند که بنزین یا برق مصرف نمی کنند.

*حاکمیت سوبسید را به کسانی می دهند که پولدار هستند، اگر قرار است عادلانه باشد باید این پول به همه داده شود. به منی که پولدار هستم باید بدهند و به فردی که مصرف نمیکند هم باید بدهند.

*قرار نیست آن روستایی، آن کسی که یک اتاق دارد، آن کسی که ماشین ندارد سوبسید را به کسانی که پولدار هستند بدهیم اما دیگران هزینه گرانی را بدهند. چرا آنان را بدهند؟

*باید راه حل پیدا کنیم که بتوانیم مشکل گرانی سوبسید را یک عده خاص می دهند، را حل کنیم.

*من آن زمان دولت نبودم، نگاهم را بیان کردم، که اگر عدالت وجود دارد اول باید سهم محروم بدهیم، من اگر قرار است سوبسید بدهم به فرد محروم بدهم. نباید با سوبسید دادن به امثال من سفره آنها را کوچک کنیم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار