| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد

توصیه مهم موسوی تبریزی به کاندیداها

دبیرکل مجمع محققین و مدرسن حوزه علمیه قم گفت: بهترین اخلاق انتخاباتی این است که کاندیداها به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

توصیه مهم موسوی تبریزی به کاندیداها

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ سید حسین موسوی، نسبت به رعایت اخلاق انتخاباتی در مناظره میان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدها در روند تبلیغات انتخاباتی برنامه‌های خود را می‌گویند و وعده‌هایی می‌دهند، بهترین ر در مرحله اول این است که وعده‌هایی که می‌دهند را عمل کنند.

 وی افزود: اینکه مردم پای صندوق رأی آمدند و به نامزد مورد نظرشان رأی دادند به این دلیل است که به وعده‌هایی که از آنها شنیده‌اند خوش بین بودند، بهترین اخلاق انتخاباتی این است که نامزدها وقتی بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زدند به عده‌های خود وفا کنند و این یکی از واجبات اسلامی و اخلاقی است که انسان وقتی وعده‌ای می‌دهد به آن عمل کند به خصوص این در مورد مقام رئیس جمهور صدق می‌کند.

دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: همین که نامزدها در مناظره اخلاق را رعایت کنند و درست صحبت کنند و خدایی نکرده از یکدیگر بدگویی نکنند، مردم در این شرایط به صحنه می‌آیند و کمک می‌کنند به همین موضوع اعتقاد مردم را افزایش می‌دهد و این‌طور منافع کشور حفظ می‌شود.

موسوی تبریزی همچنین در رابطه با اهمیت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات دور دوم به نتیجه رساندن انتخابات دور اول است، لازم است همه کسانی که در دور نخست انتخابات شرکت کرده بودند در این نوبت هم شرکت کنند و آنهایی هم که در دور قبل شرکت نکردند و رأی خود را به صندوق نینداختند حالا فرصت است که شرکت کنند و رأی دهند و این حضور به نفع همه خواهد بود.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار