| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد

حسن روحانی خطاب به جلیلی: همین حرف‌ها را ده بار در شورا گفتی و صد بار هم جوابت را دادند

رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم، گفته‌های یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره دیشب درباره برجام را تکرار اظهارات قبلی او در شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد که بارها به آن‌ها پاسخ داده شده اما باز هم حرف قبلی خود را تکرار می‌کند.

حسن روحانی خطاب به جلیلی: همین حرف‌ها را ده بار در شورا گفتی و صد بار هم جوابت را دادند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ حسن روحانی، رئیس‌جمهور دوره‌های یازدهم و دوازدهم، گفته‌های یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مناظره دیشب درباره برجام را تکرار اظهارات قبلی او در شورای عالی امنیت ملی عنوان کرد که بارها به آن‌ها پاسخ داده شده اما باز هم حرف قبلی خود را تکرار می‌کند.

حسن روحانی در پیامی ویدیویی گفت: برجام باعث شد تا ما بتوانیم هواپیما بخریم چراکه امروز ناوگان هوایی ما دچار مشکل است. برجام باعث شد برای طرح‌هایی که داریم شرکت‌های خارجی بیایند و سرمایه‌گذاری کنند. در سایه برجام ۸۶ میلیارد دلار طراحی شده بود که از بانک‌های خارجی اعتبار داده شود تا شرکت‌های خارجی در ایران سرمایه‌گذاری کنند. اگر برجام بد بود چرا شورای عالی امنیت ملی که خودت هم در آنجا نشسته بودی، تصویب کرد؟ همین حرف‌هایی که در مناظره می‌زنی ده بار در شورای عالی امنیت ملی گفتی و صد بار به تو جواب دادند. باز هم برمی‌گردی به حرف قبلی!

مردم این‌هایی که کج‌فکرند تا پایان کج‌فکر هستند. کشور را دست افرادی ندهیم که واقعیت‌ها را به شما نمی‌گویند. افکارشان ناصحیح و نادرست است.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار