| کد مطلب: ۱۱۲۶۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان: باید با مردم صادق باشیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دانشجویان آینده مملکت هستند باید حرف آنها را شنید.

مسعود پزشکیان: باید با مردم صادق باشیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ اولین مناظره دو نفره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم آغاز شد. بعد از ۱۵ سال است تلویزیون برگزار کننده مناظرات دو نفره می شود. مسعود پزشکیان به ارائه توضیحاتی در مورد ایجاد فضای لازم برای اعتراضات پرداخت.

پزشکیان اظهار داشت: یک راه حل علمی دارد که اگر براساس آن اقدام کنیم به اینجا نمی‌رسیم. چیزی که ما در مدیریت داریم ۳ اصل است چه کسی مسئول است، چگونه اقدام کند و چگونه پاسخ دهد اگر در سیستم مسئول را به دلیل کاری که نکرده اخراج شود کارمندی اخراج نمی‌شود.

وی افزود: در کشور ۹۹ درصد مدیران نمی‌دانند قانون برنامه یعنی چی حتی وزیر هم نمی‌داند چه چیزی را می‌خواهد پاسخ دهد. مدیران مسئولیت خود را انجام نمیدهند پرسنل کتک آن را می‌خورند. زمانی که دانشجو بودم دیدم مردم در جلوی یکی از بانک‌ها جمع شدند، اعتراض می‌کنند، به جمع آنها رفتم و به حرفشان گوش کردم، مسئول مقصر بود.

پزشکیان ادامه دادمن می‌گویم آن فرد معترض را صدا کردم. بنده وزیر بودم کارمندان اعتراض کردند و دیدم حراست این طرف و آن طرف می‌رود که صدا بیرون نیاید گفتم چه شده گفت کارمندان می‌گویند حقوق را ندادند، به نماز خانه رفتند ‌من هم رفتم، در نمازخانه گفتم مقصر من هستم و سرکارشان رفتند. قانون وجود دارد.باید فضا ایجاد می‌کنیم که پای کار بیایند. باهم دعوا نکنیم و قانون را اعمال کنیم، آن حق دارد اعتراض دارد اینها میگویند باید اجازه بگیرد، میخواهد اجازه بگیرد، نمیگذارند.اگر ما جواب بدهیم دیوانه است اغتشاش کند؟ اگر جوابش را ندهیم او می‌گوید بالاتر از سیاهی رنگی نیست شیشه می‌شکند. دانشجویان آینده مملکت هستند باید حرف آنها را شنید.

 

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار