| کد مطلب: ۱۱۲۶۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات مناظره امشب جلیلی و پزشکیان/ مجری مناظره‌ها تغییر کرد؟

موضوع امشب فرهنگی و سیاسی است؛ مهمترین مسائل از مردم اخذ شده و نامزدها درباره آن دیدگاه‌هایی دارند

جزئیات مناظره امشب جلیلی و پزشکیان/ مجری مناظره‌ها تغییر کرد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درباره جزئیات مناظرۀ امشب گفت: دو نامزد در بازۀ زمانی دو ساعته پاسخ‌گوی پرسش‌ها در چارچوب محورهای فرهنگی و سیاسی خواهند بود.

محور مناظرۀ فرداشب اقتصادی خواهد بود.

مهدی خسروی در «مناظره» تلویزیون ماندگار شد

امشب مهدی خسروی اجرای مناظره را برعهده خواهد داشت. اما به این شکل که محمدصالح مفتاح دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درباره آن توضیح داد. او گفت: مجری فعالانه‌تر در این مناظره سؤال می پرسد. سؤالات برای هر فرد به صورت اختصاصی‌سازی شده مطرح می‌شود و مبتنی بر دیدگاه‌هایی است که ارائه کرده یا از طریق ستادهای آنها اعلام شده است. محور سؤالات در اختیار نامزدها قرار گرفته اما خود سؤال‌ها را در اختیار نامزدها قرار ندادیم.

تلویزیون سعی دارد بعد از ۱۵ سال که فرصت مناظره رودرو پیش آمده بحث‌ها و موضوعات گفت‌وگو را به سمتِ جزئی‌تر شدن و پاسخ‌های جدّی‌تر ببرد. چرا که «مفتاح» این‌طور می‌گوید که "مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی دارد در این فرصتی که داریم تحرک بیشتری به مناظره می‌دهیم و به واسطه اینکه تعداد نامزدها کمتر است مناظره واقعی‌تری شکل می‌گیرد."

موضوع امشب فرهنگی و سیاسی است؛ مهمترین مسائل از مردم اخذ شده و نامزدها درباره آن دیدگاه‌هایی دارند. همچنین مناظره فردا شب هم در حوزه اقتصادی است. در کنار آن البته به مسائل حکمرانی و اداره کشور هم پرداخته خواهد شد.در این میان موضوع معیشت حائز اهمیت است و سؤالات در این زمینه و دیگر موضوعات اقتصادی در حال تنظیم است تا فردا برای مناظره دوم آماده شود.

مفتاح همچنین به این نکته اشاره کرده که تلویزیون قرار است شبکه خبر۲ همچون دور اول انتخابات، کنش‌ها و فعالیت‌های میدانی دو نامزد را به‌صورت زنده پخش کند. همچنین برنامه رو به دوربین سعید جلیلی روز گذشته پخش شد و امشب قرار است از ساعت ۱۹:۳۰ برنامه رو به دوربین مسعود پزشکیان روی آنتن برود.

همچنین مستندهای جدید دو کاندید به تلویزیون برسد در زمان مقرر اعلام شده که روز سه‌شنبه باشد روی آنتن خواهد رفت. البته از روز گذشته مستندهای پخش شده دو کاندید بازپخش شده‌اند و فرصت‌های ۵ دقیقه‌ای هم در بخش‌های خبری برای این دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات درنظر گرفته شده که براساس عدالت رسانه‌ای روی آنتن خواهند رفت.

مناظره‌ امشب و فردا شب از شبکه‌های رادیویی و شبکه سلامت با رابط ناشنوایان و همچنین در شبکه جام‌جم ویژه ایرانیان خارج از کشور پخش خواهد شد.

گفتنی است، با مشخص شدن جدول تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری دوشنبه ۱۱ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره اول و سه‌شنبه ۱۲ تیر از ساعت ۲۱:۳۰ مناظره دوم بین دو نامزد راه‌یافته به دور دوم برگزار خواهد شد.‌ بر این اساس روز سه‌شنبه ۱۲ تیرماه پیش از آغاز مناظره دوم، پخش مستند نامزد ۲ که به مسعود پزشکیان اختصاص دارد، از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ و پخش مستند نامزد ۱ که به سعید جلیلی اختصاص دارد، از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌روند. همچنین چهارشنبه، ۱۳ تیر نطق نامزد ۱ که به سعید جلیلی اختصاص دارد، به صورت زنده از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ روی آنتن خواهد رفت. همچنین نطق نامزد ۲ نیز که به مسعود پزشکیان اختصاص دارد، زنده از ساعت ۲۰ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار