| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد

نقوی حسینی: حلقه انجمن‌حجتیه و مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند/ یوسفیان ملا: پزشکیان انسانی شریف و پاک است

نشست خبری ستاد اصولگرایان مسعود پزشکیان با حضور شهرام کوسه‌غراوی، سیدحسین نقوی حسینی، عزت‌الله یوسفیان مولا، عوض حیدرپور برگزار شد

نقوی حسینی: حلقه انجمن‌حجتیه و مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند/ یوسفیان ملا: پزشکیان انسانی شریف و پاک است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ در ابتدای این نشست، یوسفیان ملا سخنگوی ستاد گفت: اینگونه جاافتاده بود که پزشکیان از یک گروه برآمده است، این ظلم است که فقط آقای پزشکیان را اصلاح‌طلب بدانیم. آقای پزشکیان شخصیتی معتدل بودند و در جلسات اصولگرایان معتدل شرکت می‌کردند. آقای پزشکیان به دنبال حق هستند و حرف حق از زبان هر کسی در مجلس حمایت می‌کرد. ما آقای پزشکیان را اصولگرای معتدل می‌دانیم.

وی ادامه داد: پزشکیان وقتی فردی لیاقت داشته باشد چه از جریان موافق و چه در جریان مخالف، حمایت می‌کرد. عزیزانی چون ناطق‌نوری به این تصمیم رسیدند با شناختی که از پزشکیان دارند، از اصولگرایان دعوت به حمایت کنند. یوسفیان ملا با بیان اینکه که در سراسر کشور دفاتر اصولگرایان معتدل شکل گرفته است، یادآور شد: پزشکیان انسانی شریف و پاک و از نیروهای جبهه و جنگ است. سلامت، صداقت و درستی پزشکیان باعث شکل‌گیری این ستاد شد.

*امروز باید بین کارآمدی و ناکارآمدی انتخاب کنیم

سپس نقوی حسینی نیز به ایراد سخنانی پرداخت و گفت: ملت ایران در آستانه یک انتخاب مهم قرار دارند. در مرحله اول پزشکیان با رای قابل قبولی اول شد. وی یادآور شد: من از ابتدای انتخابات به عنوان یک اصولگرا از پزشکیان حمایت کردم. طی ۱۲ سالی که در مجلس با آقای پزشکیان زندگی کردم و در کمیسیون برجام نیز با آقای پزشکیان همکاری داشتم، پیدا و پنهان آقای پزشکیان را می‌شناسم. جریانات کشور با قالب‌بندی اصولگرایی و اصلاح‌طلبی جواب نمی‌دهد. ما از این فضا عبور کرده‌ایم و بحث کارآمدی یا ناکارآمدی مورد توجه است.

نقوی حسینی تاکید کرد: در قالب تعریف‌های سیاسی گذشته نمی‌توانیم کاری از پیش ببرد. مهم کارآمدی و ناکارآمدی است. اینکه در بوق کنند که فلانی ادامه دولت فلانی است یا فلانی از پایداری است جوابگو نیست و پاسخگوی نیاز کشور و مردم ایران نیست. امروز باید بین کارآمدی و ناکارآمدی انتخاب کنیم، اینکه چه کسی گره‌گشا است و چه کسی گره‌ها را بیشتر می‌کند. باید ریل و مسیر را تغییر دهیم.

وی اظهار کرد: پزشکیان فردی متدین و ولایت‌مدار است. آقای پزشکیان در دانشگاه تهران شدیداً از رهبری حمایت کرد با وجود اینکه نیاز به رای داشت ولی ترسی نداشت. باقی دوستان هم به دانشگاه رفتند اما دفاع و حمایتی از رهبری نکردند. مردم ما به آینده کشور امیدوار باشند و جوانان با ظرفیت‌های خود آینده کشور را بسازند. نقوی‌حسینی در ادامه تصریح کرد: وضع جمهوریت و اسلامیت نظام به یک اندازه است. در انتخابات ۶۰ درصد مردم پای صندوق نیامدند که اصلاً خوب نیست. عدم مشارکت دلایل مختلفی دارد. عدم اعتماد یکی از آن‌ها است. نامزد ریاست‌جمهوری در مناظره‌ها می‌گوید من گوشت گرم در خانه‌ها می‌آورم، آیا این توهین به شعور مردم نیست؟ نامزد می‌گوید من به هر کدام از شما ۲۵ گرم طلا می‌دهم، دیگری می‌گوید من به هر کدام از جوانان یک میلیارد تومان وام می‌دهم، که این سخنان واقعاً غیر کارشناسانه است. نامزد فعلی رقیب هم سال‌ها است یک کاسه ماست دست گرفته و می‌خواهد کل دریا را تبدیل به دوغ کند. این‌ها باعث کاهش حضور مردم می‌شود.

وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمان و اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟ وی درباره اجماع طرفداران قالیباف و جلیلی، گفت: نقاط مشترک میان ستاد جلیلی و قالیباف بسیار کم است. در مجلس دوازدهم از سوی همین دوستان تلاش شد تا قالیباف رییس مجلس نشود و الان همان افراد در ستاد جلیلی هستند. بیش از ۷۰ درصد نیروهای ستادی و کسانی که به قالیباف رای دادند مایل به حمایت از پزشکیان هستند.

*پزشکیان را باید شهید زنده بدانیم

سپس عوض حیدرپور نیز یادآور شد: پزشکیان را باید شهید زنده بدانیم. آقای پزشکیان ۴۵ سال در خدمت بخش سلامت است. در سال‌هایی که در جبهه بود کلاس‌های اخلاق، پزشکی و نهج‌البلاغه را راه‌اندازی کردند. آقای پزشکیان آدم پاکدست و با اخلاقی است..

حیدرپور تاکید کرد: آقای پزشکیان گفت برخی به طعنه می‌گویند که دولت پزشکیان دولت سوم روحانی است ولی شما با صدای بلند بگویید ما دولت اول پزشکیان هستیم و در دولت اول پزشکیان به وضعیت استخدام کارکنان رسیدگی خواهد شد. برخی می‌گویند پزشکیان برنامه ندارد ولی آقای پزشکیان حواس‌شان به همه هست و کابینه خود را از بین تمام طیف‌ها انتخاب کرده است. آقای پزشکیان معتقد از بانوان باید در کابینه استفاده شود. آقای پزشکیان برنامه خود را نوشته ولی الان وقت اعلام برنامه نیست. آقای پزشکیان معتقد است باید به نسل جوان هم اعتماد کرد.

در ادامه یوسفیان ملا درباره برنامه ستاد برای جلب ۶۰ درصد باقیمانده برای حضور در رای‌گیری تصریح کرد: مهم وجود اعتماد و اعتمادسازی باعث رشد کشور می‌شود و بی‌اعتمادی باعث نابودی می‌شود. مردم اگر اعتماد ببینند پاسخ اعتماد را خواهند داد. اگر مردم اعتماد کنند انتخابات برای آن‌ها است و به فرد مورد نظرشان اعتماد کنند، پای صندوق می‌آیند. ما به مردم می‌گوییم که به پزشکیان اعتماد کنید که فردی تاثیرگذار و مورد اعتماد است. وی یادآور شد: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی آقای پزشکیان بسیار پر تلاش بود. پرونده بابک زنجانی را آقای پزشکیان جمع کرد. به من گفتند اعدام کردن این آدم سودی برای کشور ندارد بلکه باید پول‌ها را به مملکت برگردانند. وی متذکر شد: فرهنگ سیاسی و نفرت‌انگیزی دلیل دیگر عدم مشارکت است. چه کسی یا کسانی گفتند که مخالفان ما پسماند نظام و دورریز هستند. حلقه انجمن‌حجتیه و حلقه مشاییون دور سعید جلیلی را گرفته‌اند که بسیار خطرناک است. خودشان را مسلمانو اهل ایران می‌دانند و دیگران را معاند و ضد انقلاب می‌داند. اینگونه می‌توان کشور را اداره کرد؟

*پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است

در بخش دیگری از نشست، یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه دولت‌های مختلف حضور داشتند ولی نتوانستند نیازهای مردم را برطرف کنند، متذکر شد: مردم اعتماد ندارند زیرا می‌گویند همه دولت‌ها وعده برطرف‌مردن مشکلات را دادند اما کاری نکردند. پزشکیان فردی است که وعده نادرست نمی‌دهد و در سال‌های مختلف حضور خود در مجلس کلامی دروغ نگفت. وی اهل دروغ و ریا نیست. اگر از پزشکیان حمایت کنیم و به او توان بدهیم، انتخاب درستی است. وی وعده پوچ نمی‌دهد. اینکه کسی بگوید وی در دل خود به فکر گران کردن بنزین است، حرف ناروایی است زیرا ایشان مخالف گرانی است.

وی ادامه داد: پزشکیان به دنبال پایین‌آوردن نرخ ارز است. ایشان در مقابل دوربین به مردم دروغ نمی‌گوید.

‌ کوسه‌غراوی با بیان اینکه پزشکیان یک اصولگرای واقعی است، تاکید کرد: وی مواضعی دارد که اصلاح‌طلب‌های گذشته تصور کردند می‌توانند مصادره کنند. در ستاد اصلی دوستان اصولگرا در رفت و آمد هستند. ما تمام اصول و مبانی انقلاب را در پزشکیان می‌بینیم.

یوسفیان‌ملا درباره اینکه قهر با صندوق را چه کسانی راه انداختند، توضیح داد: وقتی تکثر رعایت نشود و چهره‌های مختلف رد صلاحیت شوند، حضور پای صندوق کمرنگ می‌شود. رونق فعلی انتخابات به خاطر حضور پزشکیان است و اگر پزشکیان نبود همین تعداد عم پای صندوق نمی‌آمدند.

کوسه‌غراوی در ادامه این سخنان تصریح کرد: ببینید با مردم چه کردیم که ۶۰ درصد پای صندوق نیامدند. به رفتارهایی ربط دارد که انگیزه حضور پای صندوق را گرفتند.

نقوی‌حسینی نیز در این باره تاکید کرد: عدم مشارکت با دستور گروه و جناح و فرد نیست.

وی درباره افزایش قیمت بنزین و نظر پزشکیان در این باره گفت: برخی می‌گویند قیمت بنزین با نورم جهانی یکی نیست و ایشان پاسخش این است مگر دستمزد کارگر ما، درآمد مردم به دلار و نورم جهانی است که قیمت بنزین متناسب با نورم جهانی باشد.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی درباره احتمال تعارض میان مجلس و دولت پزشکیان، یادآور شد: مجلس نماینده ملت است و باید از منافع ملت دفاع کند. مجلس ناظر بر دولت است و ربطی به هیچ دولتی ندارد. اگر توافقی سیاسی بین دولت و مجلس نباشد، به نفع مردم است.

کوسه‌غراوی نیز در این با ه و نسبت به سخنان قالیباف که ما نمی‌گذاریم دولت اصلاح‌طلب روی کار بیاید، متذکر شد: دوگانگی در سخنان قالیباف است که برایش خوب نیست. زمان گفت اگر رییس مجلس بشوم برای نامزدی ریاست‌جمهوری نمی‌آیم ولی آمد. اینکه رییس مجلس هم شد به واسطه حمایت پزشکیان بود.

یوسفیان‌ملا درباره حمایت برخی افراد دولتی از نامزدی خاص، تصریح کرد: زمان ۲۴ ساعته‌ای تا قبل از روز رای‌گیری تبلیغات غیرقانونی است ولی برخی دولتمردان در این زمان حمایت از نامزدی را اعلام کرده‌اند که غیرقانونی است. همین رفتارها و رعایت نکردن قانون باعث از بین‌رفتن اعتماد مردم می‌شود.

کوسه‌غراوی در پایان سخنان خود گفت: در دوران حیات امام (ره) چندین دوره انتخابات برگزار شد و من هیچ‌گاه ایشان را برافروخته ندیدم مگر در مقابل دخالت برخی نهادها و ارگان‌ها. رفتار دولت فعلی در انتخابات کاملاً غیر اخلاقی و نادرست است.

نقوی‌حسینی نیز در بخش پایانی سخنان خود، متذکر شد: سعید جلیلی ۱۲ سال مذاکره کرده خطی توافق ندارد. تئوریسین است و هیچ تجربه کار عملی ندارد. پزشکیان عمل گرا است و برای نظام آورده دارد. ۵ نامزد دیگر سرمایه‌های نظام را هزینه خود کردند. مردم روز جمعه پای صندوق بیایید و به فردی که امید به آینده را برای ایران زنده نگه می‌دارد، رای دهید.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار