| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

پیشنهاد صالحیبه رئیس جمهور بعدی/ هر کسی رئیس‌جمهور شد FATF را در معرض نظر صاحب‌نظران قرار دهد

علی اکبر صالحی گفت: FATF یک بحث تخصصی است و من خیلی ورود ندارم که بخواهم روی این مسئله نظر بدهم، اما قطعا یکی از موارد مورد بحث است. حال هر کسی که رئیس‌جمهور شد قطعا این موضوع را در معرض نظر صاحب‌نظران قرار خواهد داد و هر آنچه عقل جمعی تصمیم گرفت ان‌شاالله عملیاتی خواهد شد.

پیشنهاد صالحیبه رئیس جمهور بعدی/ هر کسی رئیس‌جمهور شد FATF را در معرض نظر صاحب‌نظران قرار دهد

به گزارش ارمان ملی آنلاین ؛ وزیر خارجه پیشین کشورمان گفت: خدا رحمت کند شهید امیرعبداللهیان را تا جایی که مطلع هستم و بنده با ایشان در تماس بودم، مذاکرات ادامه داشته، حال با یک افت و خیزهایی بوده اما اینگونه نیست که مذاکرات قطع شده باشد.

علی اکبر صالحی درباره این‌که در مناظرات انتخابات ریاست جمهوری مطرح شد برخی سنگ‌اندازی‌هایی برای تصویب FATF در مجمع تشخیص داشته‌اند، رئیس دولت بعدی چگونه باید این مسائل را پیگیری کرده و مانع این سنگ‌اندازی‌ها شود، گفت: FATF یک بحث تخصصی است و من خیلی ورود ندارم که بخواهم روی این مسئله نظر بدهم، اما قطعا یکی از موارد مورد بحث است.

رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی کشورمان تاکید کرد: حال هر کسی که رئیس‌جمهور شد قطعا این موضوع را در معرض نظر صاحب‌نظران قرار خواهد داد و هر آنچه عقل جمعی تصمیم گرفت ان‌شاالله عملیاتی خواهد شد.

وی در خصوص روند مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا و اینکه آیا این مذاکرات متوقف شده است، گفت: مذاکرات که قبلا هم بوده است، خدا رحمت کند شهید امیرعبداللهیان را تا جایی که مطلع هستم و بنده با ایشان در تماس بودم، مذاکرات ادامه داشته، حال با یک افت و خیزهایی بوده اما اینگونه نیست که مذاکرات قطع شده باشد.

صالحی یاد آورد شد: حالا هر از چندگاهی جهان در یک حالت گذار است، هر از چندگاهی جهان در حال تحولاتی است؛ الان ما بحران اوکراین و شرق آسیا را داریم. بحران غمبار غزه را داریم و این بحران‌ها هر کدام که بروز و ظهور پیدا می‌کند و شدت می‌گیرد بر مسائل مذاکرات سایه می‌اندازد.

وی تاکید کرد: ولی مذاکرات همواره پا بر جا بوده، اما همانطور که گفتم با یک فراز و نشیب و یک افت وخیزی گاهی تند شده، گاهی کند شده است اما ادامه دارد.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار