| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد

رئیس ستاد پزشکیان: جلیلی طرفدار تحریم و در مقابل پزشکیان کاندیدای برداشتن تحریم‌هاست

رییس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان گفت: گفت‌وگوهای شفافی بین دو نامزد الان وجود دارد و در طول هفته‌های گذشته و مناظرات به خوبی نشان داده شد. یک کاندیدا ادامه وضع موجود، طرفدار تحریم و کاندیدای خشونت است؛ در مقابل آقای دکتر پزشکیان کاندیدای برداشتن تحریم‌ها و پایان دادن به دلال بازی در رابطه با تحریم و گشودن رابطه عادلانه با کشورهای جهان بر مبنای برد برد است.

رئیس ستاد پزشکیان: جلیلی طرفدار تحریم و در مقابل پزشکیان کاندیدای برداشتن تحریم‌هاست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی عبدالعلی‌زاده در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه گفت: همانطور که نظرسنجی‌ها نشان می‌داد، آقای پزشکیان توانست به عنوان نفر نخست انتخاب شوند و در یک هفته پیش‌رو، دو طرف فرصت دارند و تلاش خواهند کرد که نسبت به دیدگاه‌های یکدیگر نقد داشته باشند. این را به فال نیک می‌گیریم. فرق انتخابات مرحله دوم با اول در این است که کاندیدا متعدد نیستند الان دو نفر هستند یا سفید است یا سیاه. یا آقای پزشکیان و یا آقای جلیلی.

وی افزود: بهتر است که از شخص بیرون بیاییم و به اندیشه‌ها ورود کنیم. به زیبایی شخص رأی نمی‌دهیم بلکه به کارآمدی شخص و جهان بینی و اندیشه آن رأی می‌دهیم که اساس برنامه توسعه را فراهم خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخابات پزشکیان گفت: نخستین وظیفه رئیس جمهور به عنوان نفر دوم کشور و بالاترین مدیر اجرایی کشور، تهیه برنامه توسعه کشور است. این برنامه در طول ۷۰ سال گذشته یعنی از سال ۲۷ تا به امروز شاهد ۱۲ برنامه توسعه بودیم. همه این‌ها برنامه نبودند بلکه مجموعه طرح‌های عمرانی ۵ ساله دولت بودند.

وی افزود: در این برنامه‌ها هیچ هدف گذاری برای بخش خصوصی وجود ندارد. برنامه توسعه فرق می‌کند و در واقع نقش رئیس جمهور در همین است که بگویند با چه گفتمان حرکت می‌کند. بر همین اساس همان وقت چشم انداز ۲۰ ساله برای کشور نوشتیم که از سال ۸۴ تا ۱۴۰۴ انجام می‌شد.

عبدالعلی‌زاده تصریح کرد: گفت‌وگوهای شفافی بین دو نامزد الان وجود دارد و در طول هفته‌های گذشته و مناظرات به خوبی نشان داده شد. یک کاندیدا ادامه وضع موجود، طرفدار تحریم و کاندیدای خشونت است؛ در مقابل آقای دکتر پزشکیان کاندیدای برداشتن تحریم‌ها و پایان دادن به دلال بازی در رابطه با تحریم و گشودن رابطه عادلانه با کشورهای جهان بر مبنای برد برد است. در سیاست داخلی نیز به جای خشونت باتوم و درفش و کوبیدن بچه‌ها در کف خیابان. معتقد به تعامل و گفتگو است. همین دیدگاه‌ها است که برخوردها را شکل می‌دهد.

وی افزود: نگویید رئیس جمهور اختیار ندارد بلکه نفر دوم در اجرا و نفر اول در برنامه‌های عمرانی و توسعه است.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار