| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

حمله کاربران و حامیان قالیباف به دعوت ستاد جلیلی؛ از ترس مرگ خودکشی نمی کنیم/ عکس

با مشخص شدن نتایج نهایی شمارش آراء انتخابات ریاست جمهوری در مرحله اول، قالیباف شکست خورد و رقابت جلیلی و پزشکیان به دور دوم رفتند.

حمله کاربران و حامیان قالیباف به دعوت ستاد جلیلی؛ از ترس مرگ خودکشی نمی کنیم/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، از شب گذشته، اطرافیان سعید جلیلی، از جمله محسن منصوری رئیس ستاد انتخابات او در تلاش هستند تا محمدباقر قالیباف و سبد رأی او را در انتخابات به سمت خود بکشانند.

این تلاش‌ها با واکنش کاربران فضای مجازی و حامیان قالیباف مواجه شد. آنگونه که عبدالرضا داوری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بیست سال تمام قالیباف را تخریب کردند. پروژه بگیران را زیر بال و پر گرفتند، حتی به همسر و فرزندان قالیباف رحم نکردند، از دروغ سیسمونی و فساد یاش و… لجن ساختند و به صورت قالیباف پرتاپ کردند، حالا که رأی می‌خواهند، می‌گویند گذشته را فراموش کنیم و متحد شویم. زهی خیال باطل

محسن علیپور فعال دیگری نوشت: ما هیچ عهدی با شما نداریم.شما جریان را فدای عقده‌هایتان کردید و یقینا فی مابین پزشکیان و جلیلی، پزشکیان انتخابی عاقلانه‌تر و بهتر است.هم از جلیلی انقلابی‌تر است هم کشور را فدای عقده‌هایش نمی‌کند.

کاربر دیگری نوشت: مسئول جذب رسانه ستاد همشهری ما کیه؟ دایرکت بده

وحید ایمانی مجری مطرح صداوسیما و از حامیان قالیباف نیز در توییتی خط خود را از جلیلی جدا کرد و نوشت: خودکشی بخاطر ترس از مرگ را حاصل اشتباه و کج اندیشی سیاسی می‌دانم!

2

1

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار