| کد مطلب: ۱۱۲۵۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش معنادار سایت روحانی به انصراف قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی

کانال تلگرامی سایت حسن روحانی بخشی از اظهارات رئیس جمهوری سابق کشورمان درباره مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم را منتشر کرده است.

واکنش معنادار  سایت روحانی به انصراف قاضی‌زاده هاشمی و زاکانی

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی (چهارشنبه ۳۰ خرداد) در دیدار جمعی از وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با اشاره به مناظره‌های انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفته بود: در مناظرات انتخاباتی وظیفه حداقل دو نفر هتاکی و فحاشی است. توهین آن‌ها به حسن روحانی و دولت تدبیر و امید نیست، هدف آن‌ها مبارزه با تفکر تعامل با جهان است.

وی تاکید کرده بود: آن‌ها می‌گویند هیچ راهی جز جنگ و مقابله با قدرت‌های جهان و شکست آن‌ها نداریم و هیچ‌وقت در سازمان ملل و مذاکره با کشورهای بزرگ پیروز نمی‌شویم، همیشه شکست می‌خوریم و راه آن تعامل نیست. سند چشم‌انداز ۲۰ ساله به صراحت بر تعامل سازنده تأکید دارد. اینکه آن‌ها ناراحت و عصبانی هستند و تا زنده‌اند نمی‌توانند بگذرند، اینست که در دولت ۸ ساله تفکر آن‌ها را شکست دادیم و به مردم اعلام کردیم مسیری که آن‌ها می‌روند غلط است؛ با دنیا می‌شود تعامل کرد.

کانال تلگرامی سایت حسن روحانی این بخش از اظهارات روحانی را به دنبال انصراف دو کاندیدای این دوره از انتخابات یعنی زاکانی و قاضی زاده منتشر کرده است.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار