| کد مطلب: ۱۱۲۵۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد

پورمحمدی: من پیروز میدانم/ قول بی‌جا نمی‌دهم!

پورمحمدی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از افرادی که در خانه می‌مانند و رای نمی‌دهند، گفت: اگر مشارکت بالا باشد، ملت پیروز است و همه ما کاندیداها نیز پیروز می‌شویم.

پورمحمدی: من پیروز میدانم/ قول بی‌جا نمی‌دهم!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی در گردهمایی حامیان خود در خانه والیبال ایران، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی بسیاری کمبودهای داخل کشور را حل و بسیاری عقب‌ماندگی‌ها را جبران و بسیاری از نیازها را در داخل کشور تامین کرده است.

وی ادامه داد: پایداری ۲۰ ساله در برابر تحریم‌های بسیار فلج‌کننده که دشمنان ما با آن به دنبال فروپاشی کشور بودند اما نتوانستند، دستاورد بسیار بزرگی است؛ آنچه در تاریخ می‌ماند استقامت و پیروزی مردم است نه مشکلات؛ البته این به معنای بی‌تفاوتی در برابر مشکلات، گرانی، بیکاری، تورم، فسادها، رانت‌ها و موارد دیگر نیست.

 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان این‌که« ۴۵ سال تحریم، جنگ، جنگ روانی، حملات تروریست‌ها و تجزیه‌طلب‌ها را تحمل کردیم و امروز صدای ما جهانگیر شده است»، یادآور شد: این گفتمان انقلاب اسلامی است؛ امروز وظیفه ماست که این گفتمان که ما را به اینجا رسانده را بشناسیم، از آن دفاع کنیم و لغزش‌ها و انحرافات و حاشیه آن را رفع کنیم. راه شهید رئیسی نباید متوقف شود؛ باید به صحنه بیایم و این فرصتی است تا از موفقیت‌ها و شکست‌های‌مان ارزیابی داشته باشیم.

وی با بیان این‌که «خودم را به این دلیل که توانستم گفتمان انقلاب را به دور از افراط و تفریط در افکار ملت ایران تزریق کنم، پیروز این میدان می‌دانم»، تصریح کرد: چه رئیس جمهور بشوم چه نشوم؛ نیاز امروز کشور صراحت، جسارت و صداقت است. در این راه من مسامحه و تعارف نکردم، از کسی هراس نداشتم و به طور جدی به مشکلات پرداختم، ملت ما می‌فهمد، قضاوت درستی از ما دارد و ما را ارزیابی می‌کند.

 پورمحمدی با تاکید بر این‌که «کشور نیازمند قهرمانان، انسان‌های توانمند، هوشمند، مطمئن، استوار و جسور است که در میدان‌های سخت وارد شوند»، گفت: به هرکس از سبد رای مردم خارج می‌شود می‌گویم از روز نخست ریاست‌جمهوری به فکر ۴ سال دوم نباشید؛ این فاجعه مدیریتی است که به ما تحمیل شده است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: رئیس‌جمهور باید از روز نخست به این فکر کند که چه تصمیمی برای کشور ضروری است تا آن را انجام بدهد. در عرصه بین‌المللی برخی اشتباهات، خوش‌بینی‌ها، لبخندها، موفقیت‌های ظاهری و تندروی‌ها را نباید مرتکب شویم.

وی افزود: امروز ایران سه‌برابر متوسط اروپا انرژی مصرف می‌کند، پیشنهاد می‌کنم مبنایی برای مصارف آب، برق، گاز سوخت در نظر بگیریم و آن را مجانی کنیم و هرکس مازاد مصرف داشت به قیمت واقعی هزینه آن را پرداخت کند.

پورمحمدی گفت: زیرساخت‌های جاده ریلی هوایی مشکل دارد. امروز حداقل ۱۲۵ میلیارد دلار در سال یارانه انرژی می‌دهیم اما با نصف همین مبلغ می‌توانیم رفاه خوبی برای شهروندان ایجاد کنیم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار