| کد مطلب: ۱۱۲۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان در مشهد: نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند/ دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم

کاندیدای چهاردهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند به آنجا که می‌خواهند برسند.

مسعود پزشکیان در مشهد:  نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند/ دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان  در طی سفرهای انتخاباتی خود امروز وارد مشهد شد. وی در جمع حامیان خود در سالن شهید بهشتی مشهد سخنرانی کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ما باید برای هر مشکلی دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گروه هر کاری خواست انجام دهد. در مناظرات آقایی گفت نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوی؛ من آن موقع گفتم، مردم می‌دانند و تشخیص می‌دهند چه کسی می‌شود و چه کسی نمی‌شود . باید در این انتخابات حضور داشته باشید تا سهم خود را مشخص می‌کنید

وی افزود: آنها که رای نمی‌دهند، بدانند اگر می‌خواهید آنان نباشند، پای صندوق بیایید. ما باید سهم خود را داشته باشیم، ایران مال ایرانیان است. آزادی حق ادیان، مذاهب و تمام انسان‌ها است. استقلال آزادی جمهوری اسلامی، اما آزادی را قربانی کردیم. هر کسی در دانشگاه‌ها حرف می‌زند را بیرون و تعلیق می‌کنیم. من اگر به قدرت برسم نمی‌گذارم کسی را به خاطر عقیده‌ اش اخراج کنند نباید پاسخ به هیچ معلمی را با باتوم داد. ما تلاش می‌کنیم حق و عدالت را در جامعه ایران اجرا کنیم و این را تنها با وحدت انجام می‌دهیم.

پزشکیان بیان کرد: من همه جا عرض کردم و دوباره می‌گویم؛ من یکی مانند شما هستم. من دوست دارم صدای شما را در کشور بلند اعلام کنم و گوشی برای شنیدن صدای شما داشته باشم. ایران مال همه ایرانیان است. ایران برای یک جناح نیست و کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، حق دارند به آنجا که می‌خواهند برسند. اگر بلوچ و سنی و کرد بودم و نابغه بودم، اجازه نمی‌دادند به جایی برسم. ما باید به تمام اقوام و ادیان که برای مملکت و ایران می‌توانند کاری انجام دهند بستری فراهم کنیم که به این مملکت خدمت کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه این مملکت موشک و پهپاد است اما قدرت و افتخار برای ما با شما بودن است. ما برای اینکه اقتدار داشته باشیم باید پشتوانه شما را داشته باشیم. ما باید برای هر مشکلی دست به دست هم بدهیم و اجازه ندهیم یک گرده هر کاری خواست انجام دهد

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار