| کد مطلب: ۱۱۲۵۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان: من تانک و نقطه زن نیستم؛/ من خاک پای شما مسعود پزشکیان هستم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت:من تانک، نقطه‌زن، غلط‌انداز و لاف‌زن نیستم من خاک پای شما مسعود پزشکیان هستم.

مسعود پزشکیان: من تانک و نقطه زن نیستم؛/ من خاک پای شما مسعود پزشکیان هستم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی مناظره به جمع بندی نظرات خود پرداخت.

اهم پاسخ‌های پزشکیان به شرح زیر است:

*فرصت جواب دادن نیست، ۴ نفر مقابل یک نفر هستند و ۵ دقیقه برابر ۲۰ دقیقه که جای بحث دارد البته امیدوارم آقایان تا آخر بمانند.

*مردم عزیز ایران مبنای سیاست خارجی بنده اصل عزت و حکمت و مصلحت است که حکمت و مصلحت راهی برای رسیده به عزت است. من سیاست خارجی را وسیله ای برای ایجاد فرصت و متوقف کردن مهاجرت می‌دانم.

*می‌خواهیم پدر ‌مادران ایرانی هر عید نوروز به همراه فرزندان و تپه‌های خود دور سفره باهم بنشینند و خاطره بگویند. یکی از اهداف سیاست خارجه من بازگشت ایرانی ها به وطن است. تلاش خواهم کرد ایرانی ها به دور از اضطراب و با اطمینان از فردا بتوانند برنامه‌ریزی کنند. تمدن کهن و قدیمی ایران حرف فراوان برای کمک دارد.

*من می‌خواهیم ایرانی بودن چه برای ایرانی‌های داخلی و چه خارجی یک امتیاز باشد. من سیاست خارجی را برای ایجاد منطقه قوی و تقویت برادری با کشورهای همسایه می‌خواهم. من به کشورهای همسایه به چشم فرصت نگاه خواهم کرد. براساس ارزش‌های برداشته از فرهنگ ایرانی با آنها تعامل خواهم کرد. تو کز محنت دیگران بی غمی نشاید که نامت دهند

*قلب من با قلب ایرانی‌ها می‌تپد. من پزشک قلب هستم و می‌خواهم به قلب شما آرامش دهم.‌ من تانک، نقطه‌زن، غلط‌انداز و لاف‌زن نیستم من خاک پای شما مسعود پزشکیان هستم.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار