| کد مطلب: ۱۱۲۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان: قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم

مسعود پزشکیان پس از حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع هواداران خود اظهار داشت: من به عنوان یک فرد معمولی ایرانی در میان شما قول می‌دهم که صدای کسانی باشند که صدای آنها را نمی‌شنوند. قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم. قول می‌دهم جلوی کسانی که با خواهران و مادرانمان در کوچه و خیابان برخورد می‌کنند بگیرم. وی افزود: قول می‌دهم که مثل مناطق محروم و کارگران و همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، پیگیر دردهای آنان باشم. بنده صادقانه با شما صحبت می‌کنم. بنده همان موقع که نماینده بودم، اگر برای یک ایرانی مشکلی به وجود می‌آمد پشت تریبون بدون واهمه از آن دفاع می‌کردم. اگر مردم به من رأی بدهند با آنان خواهم بود. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این قول را به شما بدهم که هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم. مردم چرا ناراضی هستند؟ تا زمانی که تبعیض وجود دارد سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم را ناامید کنیم. کسانی که به واسطه همین تحریم‌ها میلیاردها در حساب خود قائم کرده‌اند.

مسعود پزشکیان: قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان پس از حضور در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع هواداران خود اظهار داشت: من به عنوان یک فرد معمولی ایرانی در میان شما قول می‌دهم که صدای کسانی باشند که صدای آنها را نمی‌شنوند. قول می‌دهم اجازه اخراج دانشجویان و اساتید را ندهم. قول می‌دهم جلوی کسانی که با خواهران و مادرانمان در کوچه و خیابان برخورد می‌کنند بگیرم.

وی افزود: قول می‌دهم که مثل مناطق محروم و کارگران و همه کسانی که در این مملکت زندگی می‌کنند، پیگیر دردهای آنان باشم. بنده صادقانه با شما صحبت می‌کنم. بنده همان موقع که نماینده بودم، اگر برای یک ایرانی مشکلی به وجود می‌آمد پشت تریبون بدون واهمه از آن دفاع می‌کردم. اگر مردم به من رأی بدهند با آنان خواهم بود.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: این قول را به شما بدهم که هیچگاه منفعت مردم را درگیر جناح بازی‌ها نکنم. مردم چرا ناراضی هستند؟ تا زمانی که تبعیض وجود دارد سرمایه اجتماعی نخواهیم داشت. ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم را ناامید کنیم. کسانی که به واسطه همین تحریم‌ها میلیاردها در حساب خود قائم کرده‌اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار