| کد مطلب: ۱۱۲۵۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

محمد رضا خاتمی: برای ایران و مردمی رای می‌دهیم که در شرایط سخت هستند

محمد رضا خاتمی گفت:ما برای کودکان کار و زنان بی سرپرست و بدسرپرست و بهبود محیط زیست رای می‌دهیم؛ ما امروز به نام خدا و برای ایران به مسعود پزشکیان رای می‌دهیم.

محمد رضا خاتمی: برای ایران و مردمی رای می‌دهیم که در شرایط سخت هستند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب که  سخنران گردهمایی حمابیان مسعود پزشکیان در ورزشگاه شهید شیرودی بود با بیان اینکه «امروز در جمع ما و همه جمع‌های اینچنینی یک وجه اشتراک وجود دارد و آن نگرانی برای ایران و آینده فرزندان این مرز و بوم است» اظهار کرد: ایران ما امروز حال خوشی ندارد و این ایران، ایران ما نیست، ایران ما ایران بدون فقر، فساد، دروغ و کینه است و ایران ما ایران عدالت و آبادانی است. مردم ما امروز در وضعیتی به سر می‌برند که بسیار نگران‌کننده و تاسف بار است؛ به ویژه اینکه امروز زنان ما در فشار مضاعف هستند.

محمد رضا خاتمی گفت:  ما امروز در شرایطی هستیم که باید در انتخابات شرکت کنیم؛ ما در هر انتخاباتی شرکت نمی‌کنیم بلکه در انتخاباتی شرکت می‌کنیم که حداقل شرایط برای تغییر و تحول وجود داشته باشد و اینک آن زمان است؛ ما برای ایران و مردمی رای می‌دهیم که در شرایط سخت هستند؛ ما برای جوانانی رای می‌دهیم که امروز آرزو و امیدی در این کشور ندارند و به فکر مهاجرت هستند ما برای کودکان کار و زنان بی سرپرست و بدسرپرست و بهبود محیط زیست رای می‌دهیم؛ ما امروز به نام خدا و برای ایران به مسعود پزشکیان رای می‌دهیم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار