| کد مطلب: ۱۱۲۴۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

توهین جنجال برانگیز حسین الله کرم به نسل Z / هیچ تاثیری ندارند

آقای پزشکیان در انتخابات مجلس دوازدهم در تبریز نفر دوم شد یعنی ایشان در همان شهر خودش هم محبوبیتی ندارد که این اتفاق در کشور و در ریاست جمهوری حتما با رقم کمتری رخ خواهد داد. بنابراین آقای پزشکیان نمی‌تواند در عرصه رقابت موفق باشد

توهین جنجال برانگیز حسین الله کرم به نسل Z / هیچ تاثیری ندارند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حسین الله کرم در پاسخ به این سوال که میزان مشارکت و آرایش سیاسی کاندیداها به چه صورت است، گفت: به نظر می‌رسد با توجه به آنکه گروه‌های سیاسی مختلف دارای نامزد انتخاباتی هستند، یکی از رقابتی‌ترین انتخابات ریاست جمهوری آن هم با مشارکت بالا را خواهیم داشت لذا به نظر می‌رسد میزان مشارکت بالای ۶۰ درصد باشد.

وی در پاسخ به این سوال که رقابت در انتخابات ریاست جمهوری بین کدام کاندیدا خواهد بود، گفت: از آنجایی که آرایش سیاسی موجود ۴+۲ می باشد یعنی ۴ نفر مدافع وضع موجود (جلیلی، زاکانی و قاضی زاده و قالیباف) و ۲ نفر منتقد وضع موجود (پورمحمدی و پزشکیان) هستند، این آرایش نشان می‌دهد که امکان اجماع وجود دارد. اما برای اجماع نیاز است که به فضای مناظره ها توجه شود. به نظرم رقابت انتخاباتی بین جلیلی و قالیباف خواهد بود. زیرا ملت اسلامی ایران به دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی خواستار ثبات در وضع فعلی و تداوم دولت خدمت آن شهید والامقام هستند. لذا آقای جلیلی در رقابت با قالیباف پیروز انتخابات در مرحله اول خواهد بود.

الله کرم تصریح کرد: شاید شما بپرسید که چرا آقای جلیلی رای دارد اما قالیباف و پزشکیان رای ندارند! دلیل اول ، عدم وجود مرحوم هاشمی رفسنجانی است که معتقد بود آرای آقای روحانی را از ۳ درصد به بالای ۵۰ درصد رساند. دلیل دوم، عدم‌ اعتماد مردم به حامی فعلی ایشان یعنی آقای خاتمی است. ایشان ۴ ماه پیش به نامزدها گفتند نامزد انتخابات مجلس دوازدهم نشوند به مردم هم گفتند مشارکت نکنند و رأی ندهند، اما در حال حاضر می‌گویند رأی بدهید که موجب عدم اعتماد در مردم شده است.

وی مدعی شد: دلیل پنجم درباره تاثیر آرای نسل Z است. نسل Z بعد از مرگ مهسا امینی در پاییز ۱۴۰۱ در جنگ ترکیبی با جریان های برانداز سلطنت‌طلب، منافقین، ضدانقلاب کردی، پان ترکیسم، ضدانقلاب بلوچ، اراذل و اوباش، آمریکا، تروئیکای اروپا و اسرائیل همسو شد. بنابراین رأی نسل z برای آقای پزشکیان آورده‌ای ندارد.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار