| کد مطلب: ۱۱۲۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

مسعود پزشکیان: ۱۷ فیلم ایرانی که در خارج نمایش داده شد یا زیرزمینی بود یا در خارج تولید شده بود

مسعود پزشکیان گفت: اصغر فرهادی را همه ما می شناسیم و می بینید در خارج از کشور چه ارزشی برای آن قائل هستند.

مسعود پزشکیان:  ۱۷ فیلم ایرانی که در خارج نمایش داده شد یا زیرزمینی بود یا در خارج تولید شده بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مسعود پزشکیان در پاسخ به سوالات فرهنگی مطرح شده از سوی سینماگران  اظهار داشت:  در رابطه با مسئله سینما ما مشکلاتی داریم که درباره آنها باید به درستی عمل کنیم. امسال ۱۷ فیلمی که در دنیا به نمایش گذاشته شد یا زیر زمینی بود یا در خارج تولید شده بود و این موضوعی است که باعث می شود هنرمندان ما زیرزمینی کار کنند و یا از کشور خارج شوند.

وی افزود: اصغر فرهادی را همه ما می شناسیم و می بینید در خارج از کشور چه ارزشی برای آن قائل هستند. مسکن مهر که برخی از آن دفاع می کنند نه مسجد دارد، نه ورزشگاه و کتابخانه دارد و نه امکانات لازم؛ تنها مسکن ساخته شده است که بدون در نظر گرفتن زمینه فرهنگی ایجاد شده است؛ این موضوع خود می تواند زمینه ساز مشکلات فرهنگی باشد.  درباره موضوع کتابخوانی باید بگویم واقعیت این است که کتاب ها گران است وقتی نتوانیم که کتاب را با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بدهیم مسلم است که کتابخوانی کاهش پیدا می کند.

این نامزد انتخابات بیان کرد: ما باید در مدارس موضوع کتابخوانی را پیگیری کنیم و باید برنامه داشته باشیم و برنامه های تشویقی را به پیش ببریم تا بچه ها از مدرسه کتابخوانی را یاد بگیرند. اگر در کودکی نشود فرهنگ کتابخوانی را ایجاد کنیم و کودک را به کتاب خواندن تشویق کنیم در جوانی و بزرگسالی سخت تر می شود.

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار