| کد مطلب: ۱۱۲۴۶۷۵
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: زاکانی پوششی است جواب او را نمی دهم /از مردم نظر سنجی کنید و ببینید از کارهای ما راضی هستند یا خیر؟

نامرد انتخابات ریاست جمهوری گفت: بیشتر نخبگان از مملکت خارج می شود زیرا بستر برای آنان فراهم نیست.

پزشکیان: زاکانی پوششی است جواب او را نمی دهم /از مردم نظر سنجی کنید و ببینید از کارهای ما راضی هستند یا خیر؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات در دور دوم سومین مناظره انتخابات به اظهارات کاندیداها پاسخ داد.

وی اظهار کرد: جواب آقای زاکانی را لازم نیست بدهیم، تا آخر هم قرار نیست بماند و دولت تشکیل بدهد.  همین اخلاقی که می گوییم، اخلاق را رعایت نمی کنیم. اخلاق را در گفت‌وگو رعایت نمی‌کنند، با مردم هم همین رفتار را دارند. می‌گویند پهنای باند را اتوبان کردیم، خوب هر پنج متر هم یک سرعت‌گیر و مانع گذاشتید، این که نشد توسعه زیر ساخت.

وی افزود:  بحث هوش مصنوعی عقب نمانیم، باید با دنیا ارتباطات اینترنتی داشته باشیم. بیشتر نخبگان از مملکت خارج می شود زیرا بستر برای آنان فراهم نیست. می گویند تقصیر ما است، اما ما روی کار نیستیم، فقط گناه را به گردن هم می اندازیم. واقعیت این است که بستر را برای کسانی که کار می کنند، آماده نکردیم و اگر آماده کرده باشیم، آنقدر مانع ایجاد کردیم که همه مردم وضعیت کسب و کارشان با این تصمیماتی که گرفتند خوب شد یا بد؟ بد شد.

پزشکیان بیان کرد: هر دولتی سرکار می آید، ایده هایی که درباره آن سخن می گوییم، انجام شود. وی اداه داد: از مردم نظر سنجی کنید و ببینید از کارهای ما راضی هستند یا خیر؟ یک عده ای که بد هستند، مشکلات حل می شود که چه کسانی و کجا هستند.  بنده اگر به قدرت رسیدم، بستر را برای فراهم می کنم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار