| کد مطلب: ۱۱۲۴۵۴۴
لینک کوتاه کپی شد

حمله پزشکیان به دولت رئیسی/وزیر کشاورزی دولت رئیسی را چرا گرفتند؟ چای دبش چرا درست شد؟

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مناظره دوم بیان کرد:شعار دادن کار سختی نیست وعده داده‌ایم اما انجام نشد چرا وزیر کشاورزی شهید رییسی را گرفتند و چرا موضوعی مانند دبش ایجاد شد؟

حمله پزشکیان به دولت رئیسی/وزیر کشاورزی دولت رئیسی را چرا گرفتند؟ چای دبش چرا درست شد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان در پاسخ به اظهارات یکی از کاندیداها و انتقادات وی گفت: ابتدا این را بگویم امروز چرا در این وضعیت هستیم؟ چون با هم دعوا می‌کنیم و با این شرایط مشکل حل نمی‌شود و روز به روز هم بدتر خواهد شد.

وی ادامه داد: این وضعیت سفره مردم است که در دوره دولت شهید رییسی هم روز به روز بدتر شد. بنده در دولت خاتمی وزیر بودم مقایسه کنید آن دوره وضعیت بهتر بود یا الان؟ آیا در آن دوره ثبات اقتصادی داشتیم یا الان؟ باید با شاخص های علمی حرف بزنیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با تاکید بر اینکه انسجام داخلی ضرورت است، اظهار داشت: هر کسی بخواهد وارد ستاد انتخاباتی من شود من آن را می پذیرم اما آنچه که انجام می‌دهم تنها سیاست‌های رهبری است.

وی افزود: باید درد مردم را داشته باشیم، می‌بینیم که در همین تهران مردم چه وضعیتی دارند، امروز وضعیت مردم در چابهار، خوزستان، بلوچستان سیستان و کردستان را می‌بینیم، می‌توان این تئوری‌ها را اجرا کرد اما به شرط انسجام.

پزشکیان گفت: معتقدم می‌توان به هر نفر ١٠ میلیون تومان هم اختصاص داد اما لازمه آن انسجام داخلی است و باید در داخل به زبان مشترک برسیم و وضعیت مردم را ببینم.

 

کشور ثروتمندی هستم اما چطور وضعیت مردم این وضع موجود است و در تمام دولت‌ها طبق تورم حقوق را افزایش ندادیم و این خواسته بازنشستگان و سایر مشاغل بوده‌ است. اینها واقعیت امروز کشور است، شعار دادن کار سختی نیست وعده داده‌ایم اما انجام نشد چرا وزیر کشاورزی شهید رییسی را گرفتند و چرا موضوعی مانند دبش ایجاد شد؟

 

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار