| کد مطلب: ۱۱۲۳۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد

میرسلیم: اصولگرایان به اجماع نمی رسند /۱۶ میلیون رأی رئیسی بین همه نامزدها توزیع می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: قالیباف از ۱۳۹۲ نشان داد که شدیداً علاقه‌مند به ریاست جمهوری است و تلاش می‌کند سطح خدمت خود را محدود در شهرداری و مجلس نکند.

میرسلیم: اصولگرایان به اجماع نمی رسند /۱۶ میلیون رأی رئیسی بین همه نامزدها توزیع می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مصطفی میر سلیم در خصوص کاندیداتوری محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: ایشان از ۱۳۹۲ نشان داد که شدیداً علاقه‌مند به ریاست جمهوری است و تلاش می‌کند سطح خدمت خود را محدود در شهرداری و مجلس نکند. البته صرف علاقه‌مندی کافی نیست.

وی در خصوص تقسیم سبد رای 16میلونی رئیسی بین کاندیداها افزود:  سبد رأی مرحوم رئیسی مختص خود او و با توجه به شرایط ۱۴۰۰ بود. امروز شرایط متحول شده و توزیع آرا شکل خاص خود را دارد و آن ۱۶ میلیون رأی بین همه نامزدها تقسیم خواهد شد.

میر سلیم بیان کرد: به نظر من قدرت اجماع سازی وجود ندارد زیرا چنان حالتی به وجود نمی‌آید مگر یکی از نامزدها برخوردار از همه شرایط لازم باشد. با توجه به این که وجه تشابه و اشتراک بین نامزدها وجود ندارد، انصراف برخی به نفع دیگری آراء او را به طور کامل متتقل نمی‌کند اما در مجموع سطح مشارکت را کاهش می‌دهد.

پس بهتر است همه نامزدها تا آخر پای کار بمانند و احتمال این وجود دارد که تکلیف ریاست جمهوری در دور دوم روشن شود چون رئیس جمهوری نیازمند اکثریت مطلق آراء است.

وی در خصوص گزینه نهایی حزب موتلفه تصریح کرد: پس از بررسی دقیق‌تر شرایط ، انتخاب نهائی مؤتلفه از میان پورمحمدی و قالیباف و جلیلی صورت خواهد گرفت

 

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار