| کد مطلب: ۱۱۲۳۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد

پورمحمدی: برجام چک بی محل هم که باشد مرد هستیم و نقدش می‌کنیم /از مذاکره در هر شرایطی استقبال کنیم

پورمحمدی در واکنش به اینکه گفته می‌شود برجام چکی است که باید نقد شود، گفت: چه چک با محل به ما بدهند چه چک بی محل، مرد هستیم چک را نقد کنیم حداقل به بازار می‌رویم و با نرخی آن را نقد می‌کنیم اگر کسی چکی دست ما داد رها نمی‌کنیم.

پورمحمدی: برجام چک بی محل هم که باشد مرد هستیم و نقدش می‌کنیم /از مذاکره در هر شرایطی استقبال کنیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ مصطفی پورمحمدی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در بخشی از برنامه «میزگرد سیاسی» گفت: یک عده برنامه می‌نویسند، یک عده باید اجرا کنند، رییس جمهور باید اجرا کند، وزیر باید اجرا کند، اغلب کسانی که حرف می‌زنند الحمدالله دانشمند، استاد دانشگاه، تحلیل‌گر، پژوهشگر، نویسند و سخنوران خوبی هستند اما کارگزاران مجربی نیستند و دستشان به پیچ،‌ مهره‌ها، آچار، پیچ گوشتی، کلنگ و بیل نخورده است.

وی افزود: انسان باید در میدان‌های عمل این سیاست‌ها را ببیند، ‌بیابد. آقای متقی یک موضوع کوچک در یک نقطه خاص مزار شریف را گفت، ببینید چقدر بحث و حرف دارد. نمی‌شود چند تا تئوری و مقاله دانشگاه نوشت، باید به میدان رفت و دید چه اتفاقاتی می‌افتد. طبعا مدیران ما باید قدرت اجرای سیاست برنامه را داشته باشند.

پورمحمدی در واکنش به پرسش فواد ایزدی، کارشناس حاضر در برنامه که گفت چهار سال پیش در انتخابات ریاست جمهوری جمله‌ای مشهور شد و برخی نامزدهای آن سال این جمله را استفاده و تکرار کردند، من این جمله را می‌خوانم و شما پاسخ خود را بدهید، جمله این است: «برجام چکی است که باید نقد شود، نظر شما نسبت به این جمله چیست؟»، گفت: انتخابات ریاست جمهوری ۳ سال پیش برگزار شد.

وی ادامه داد: فرض بگیریم برجام چک بی‌محل است که متاسفانه آمریکایی‌ها عهدشکن هستند و تاریخ نشان داده عهدشکن هستند مگر اینکه با ابزارها، قدرت و یا شرایط خاص مانند جنگ جهانی دوم که در مورد ایران شرایط خاص بود که آمریکایی‌ها روس و انگلیس کنار زدند و شرایطی به نفع ملت ایران اما در واقع به نفع ملت خودشان رقم زدند اما آمریکایی‌ها نشان دادند چنین وضعیتی را دارند.

وی افزود: حرف من همان حرف قبلی است، ما نمی‌خواهیم شعر بگوییم کسی گفته این چکی است نقد شود یا نقد نشود و ما هم بگوییم این چک بی‌محل است و پشت آن هیچی نیست. حرف ما بالاتر از این حرف‌ها است ما با قدرت، استفاده از همه ظرفیت‌ها، همه بهره‌برداری از هوش، فتانت، نیروها و جسارتمان در احقاق حقوق ملت از هیچ حرکتی فروگذار نباشیم، اگر منافع ملی ایجاب می‌کند باید از مذاکره و رابطه در هر شرایطی استقبال کنیم. الان فکر می‌کنم با گذشته‌ها تفاوت داریم، امروز در موقعیت برجسته قرار داریم، فضای بین‌المللی این را به ما می‌گوید از این جهت جای نگرانی نیست.

پورمحمدی ادامه داد: امروز مردان هوشمند نیاز است که با قدرت از منافع ملت ایران ‌و آرمان‌های انقلاب اسلامی در همه صحنه‌ها و مخصوصا صحنه‌های سخت حضور پیدا کرده و دفاع کنند که منافع ما را تامین کنند ما مرد حضور در میدان‌های سخت هستیم برای تامین منافع مردم، شاید هم شهید شویم اما این شهادت ارزش و افتخار دارد و جای این است که برای دفاع از ملت و آرمان ‌و اعتقادمان در همه صحنه‌ها با قدرت حضور پیدا کنیم و باورم این است که امکان پیروزی هم زیاد داریم البته معنایش این نیستم همه جا پیروز شویم شاید جایی هم شکست بخوریم اما ما مرد بازی در میدان‌های بزرگ هستیم و این را باید تعقیب کنیم. چه چک با محل به ما بدهند چه چک بی محل، مرد هستیم چک را نقد کنیم حداقل به بازار می‌رویم و با نرخی آن را نقد می‌کنیم اگر کسی چکی دست ما داد رها نمی‌کنیم. این مسئله بسیار وهم است. مشاهده کردید مال‌خرها در بازار چک بی‌اعتبار و بدون پشتوانه را هم با عددی تمام می‌کنند؟ هنر این است که شما از هر امکانی به خوبی استفاده کنید و اجازه ندهید منافعت به خطر بیافتد.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار