| کد مطلب: ۱۱۲۳۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد

دفاع قاطع کرباسچی ازپزشکیان/ پزشکیان حرف هایی زده که حتی اصلاح‌طلب‌ترین‌ها هم بیان نکردند

دبیر کل پیشین حزب کارگزاران سازندگی گفت: در حال حاضر همه اصولگرایان شمشیر را برای بنده خدا آقای پزشکیان تیز کرده اند. اگر به اظهارنظرات آنها نیز توجه و دقت کنیم برای دفاع از دولت آقای رییسی و حمله به پزشکیان آمده اند.

دفاع قاطع کرباسچی ازپزشکیان/  پزشکیان حرف هایی زده که حتی اصلاح‌طلب‌ترین‌ها هم بیان نکردند

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در خصوص افراد تایید صلاحیت شده اظهار داشت: به غیر از یک نفر بقیه کاندیداها به تعبیری سر و ته یک کرباس هستند تصور می کنم آقای پزشکیان هم به دلیل رودربایستی در لیست کاندیدها نگه داشتند. این کاندیداها تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و به نظر نمی‌رسد تا پایان مقابل یکدیگر بایستند برخی از کاندیداها نیز برای وضع موجود هستند.

غلامحسین کرباسچی گفت:  بسیار جالب است که در مجموعه نظامِ بررسی و تایید صلاحیت ها، به عنوان مثال آقای لاریجانی رد صلاحیت می شود اما آقای زاکانی شهردار تهران و بقیه افراد تایید صلاحیت می شوند.به عنوان مثال اگر گفته می شود که دختر آقای لاریجانی در خارج از کشور است ( نمی خواهم تایید کنم) مگر آقایان دیگر این گونه نیستند همین آقای زاکانی مگر نگفته است دخترش به خارج از کشور رفته تا کار یاد بگیرد و کار انقلابی کند؟! اینها با یکدیگر فرقی نمی کنند. به هر حال نکته مهم این است که ما نمی دانیم معیارها چیست و بر چه اساسی است و به نظر می‌رسد سواد ما کافی نیست؟! در واقع برای ما جالب است که این اتفاقات رخ می دهد. الان زمان تبلیغات انتخابات است آقای زاکانی شروع کرده به توزیع تاکسی برقی و مصاحبه کردن، حال سوال این است که آیا این کارها ایرادی ندارد و آقایان ایرادی نمی گیرند؟!

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: اصولگرایان نهایتا یک هسته مرکزی دارند که وضعیت بین آنها را به گونه ای تنظیم می‌کند به نظر نمی‌رسد به تعبیری کُشت و کشتار و درگیریِ چندان قابل توجهی بین آنها رخ دهد. در نهایت بین خودشان مشخص می‌کنند که کدام شخص باید در انتخابات باقی بماند شاید هم به گفته شما وضعیت متفاوت شده باشد اما آنچه ما می بینیم و احساس می‌کنیم این است که چندان جدی نیست و در حال حاضر همه اصولگرایان شمشیر را برای بنده خدا آقای پزشکیان تیز کرده اند. اگر به اظهارنظرات آنها نیز توجه و دقت کنیم برای دفاع از دولت آقای رییسی و حمله به پزشکیان آمده اند.

دبیر کل سابق حزب کارگزاران بیان کرد: حال اگر اینها کنار هم نروند به تعبیری گوشت همدیگر را بخورند استخوان یکدیگر را دور نمی‌ریزند. اگر کنار هم نروند به سمت یکدیگر سنگ پرتاب نمی کنند در واقع تبلیغات اینها علیه همان یک نفر است حالا ممکن است اظهارات متفاوتی را مطرح کنند یکی تند صحبت کند، یک شعار بدهد و یکی هم منطقی حرف بزند یک هم ممکن است در عین آرامش، قیافه حق به جانب بگیرد همه اینها تبلیغاتی است.

کرباسچی در مورد مسعود پزشکیان اظهار کرد: آقای پزشکیان فرد مستقل، سالم و صادقی است و با شفافیت حرفش را می زند دنبال حق است اگر جایی اصلاح طلب یا اصولگرا باشد حرف حق را به صراحت مطرح می کند. در واقع باید به اظهارات آقای پزشکیان مراجعه و توجه شود. اظهاراتی که ایشان در مجلس مطرح کرده و همواره هم در معرض رد صلاحیت بوده است در حالی که یک نفر از اصلاح طلبان این حرف ها را نزده است ایشان از تریبون مجلس اظهارات خود را مطرح کرده است در سال ۸۸ و ۹۱ ایشان از مردم و حقوق آنها دفاع کرده است کدام یک از اصلاح طلبان حتی بزرگترین و به تعبیری اصلاح طلب ترین آنها، این اظهارات را مطرح کرده است؟! کلیپ های آن نیز موجود است و سابقه ایشان نیز مشخص است.

وی در خصوص رقابت نهایی اذعان کرد: به نظر می رسد اگر مردم پای صحنه بیایند رقابت بین پزشکیان و قالیباف است ممکن است بقیه کاندیداها خودشان را در آرا بالا بیاورند اما بخواهیم همینطور به صحنه انتخابات نگاه کنیم بنده قبلا در مصاحبه‌ای اشاره کردم که اگر آقای لاریجانی بماند رقابت بین لاریجانی و قالیباف است چرا که شایعه شده بود آقای پزشکیان رد صلاحیت می شود اما اگر آرا خاکستری وارد میدان بیایند وضعیت متفاوت خواهد بود در حال حاضر هم اگر این آرا خاکستری پای صندوق های رأی بیایند این رقابت و فضای دوقطبی شکل می گیرد در نهایت سرنوشت به خیر و صلاح مردم رقم خواهد خورد.

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار