| کد مطلب: ۱۱۲۲۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

حمایت انجمن روزنامه نگاران زن از مسعود پزشکیان

انجمن روزنامه نگاران زن ایران در حمایت از مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بیانیه‌ای منتشر کرد

حمایت انجمن روزنامه نگاران زن از مسعود پزشکیان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ در بیانیه حمایت انجمن روزنامه نگاران زن ایران از مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1403 آمده است:

به نام خداوند هستی بخش

ان الله لایغیر به قوم حتی یغییر به انفسهم

انجمن روزنامه نگاران زن ایران ( رزا) با عرض تبریک به آقای دکتر مسعود پزشکیان برای ورود به عرصه رقابت های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام حمایت و همکاری امید آن دارد که پیروزی برای ایشان گشایش راهی به سوی امید بخشی جامعه و فرصتی برای رفع مشکلات و امکانی برای توسعه کشور باشد .

آقای پزشکیان که ردای نمایندگی را سالهاست به دوش انداخته این فرصت را غنیمنت شمرده و با کوله بار تجربه اجرایی و قانون گذاری قادر است مسیر نهادینه شدن قانون را برای امروز و آینده کشور تدارک ببیند .

ایشان که فردی متخصص در امور پزشکی و امر قانون گذاری است، فرصتی دیگر برای برای عبور از شکاف ملت و دولت برای رسیدن به وحدتی موثر در راستای تحقق ایرانی آباد و آزاد و مستقل در بستر تعامل و باور پذیری حقوق همه شهروندان جدا از هر نوع تعلق مذهبی، قومی و جنسیتی است. توجه ایشان به آزادی بیان و توسعه عرصه رسانه ای درطول فعالیت های دو دهه گذشته نشان از باور پذیری به حقوق مردم برای آگاهی و بیان نظرات متفاوت  دارد .

دکتر پزشکیان یقینا باور دارند که گسترش نهادهای مدنی فرصتی گرانقدر برای مشارکت همه بخش های جامعه است و از اینرو با رویکرد مشارکت همگانی و تخصصی بستر های لازم را برای تحقق این مهم فراهم خواهند کرد .

تعلق ایشان به اصلاح  و اصلاح گری در راستای باور پذیری به مردم به عنوان یگانه نیروی حیات بخش و پیشران کشور فرصتی کم نظیر برای عبور از مشکلات حادث شده بر کشور است . وی با داشتن ظرفیت های فردی در  پذیرش نقش کارشناسی برای ترسیم برنامه حرکت به عنوان یگانه ابزار تحقق آرزوها و ایده آلها می تواند بستر مناسبی برای عبور از مسائل جدی کشور ایجاد کند ؛ این انجمن پزشکیان را فردی از بطن مردم می داند که آموزه های زیادی را در طول حیات خود از آنها بدست آورده که نخستین آن شجاعت و صراحت برای دفاع از حقوق آنان است .

پزشکیان با باور پذیری به اصلاح ، برنامه عملش را فرمان امیرالمومنین علی (ع) به مالک اشتر می داند که راه گشای  عبور  از تبعیض ، پذیرش حق مردم به عنوان ولی نعمت است ! او پس از دوره وزارت به عرصه مجلس شورای اسلامی وارد شده و مشق قانون گذاری کرده و همواره در معرض رای مردم بوده است! لذا آموخته است که باید حق مردم را باور داشت ! این مهم بیانگر توانایی او برای ارتباط با آنها و شجاعت برای پذیرش رای آنان است . پزشکیان نتیجه در معرض رای مردم بودن را به خوبی در نظر دارد که با شعار به میان مردم نمی توان رفت بلکه با ید با حقیقت و صراحت با آنها گفتگو کرد!

پزشکیان باور دارد که بدون مردم امکان حرکت ندارد و همواره تایید مردم را در پیشانی عملکردی خود داشته است . از این رو از دادن وعده ها خیالی پرهیز می کند و یقین دارد که چرخ را نباید از ابتدا ساخت بلکه باید با کمک چرخ ساخته شده مسیر درست را انتخاب کرد . او به یقین می داند که نیمی از جامعه زنان هستند و آنان قادرند که با مشارکت موثر راه توسعه را بگشایند ، وی با احترام به حقوق زنان باور دارد که بدون رفع تبعیض واحقاق حقوق شهروندی زنان راه پیشرفت برای کشور هموار نمی شود .

انجمن روزنامه نگاران با حمایت از کاندیدای جبهه اصلاحات ایران اقای مسعود پزشکیان امید آن دارد که مردم با رویکرد "می خواهم زندگی کنم "اورا یاری دهند تا شکاف حاکم بر رابطه ملت و دولت بر طرف  و راه اصلاح و بهبود طی گردد .

مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید  که ز انفاس خوشش بوی کسی میاید

با آرزوی پیروزی برای آقای مسعود پزشکیان

انجمن رزونامه نگاران زن ایران ( رزا ) 21 خرداد 1403

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار