| کد مطلب: ۱۱۲۲۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان شب گذشته طرفدارانش را ناامید کرد؟!

شب گذشته اولین گفتگوی تلویزیونی مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری انجام شد که واکنش‌های متفاوتی را در فضای مجازی در پی داشت.

پزشکیان شب گذشته طرفدارانش را ناامید کرد؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شب گذشته اولین گفتگوی تلویزیونی مسعود پزشکیان، نامزد اصلاح طلب انتخابات ریاست جمهوری انجام شد که واکنش‌های متفاوتی را در فضای مجازی در پی داشت. برآوردهای اولیه از این صحبت‌ها در مجموع منفی بود و پزشکیان نتوانست انتظارات فراوانی را که طی حدود ۳۰ ساعت پس از تایید صلاحیت‌ها پدید آمده بود، برآورده کند.

محمود صادقی، نماینده اسبق و اصلاح‌طلب مجلس در این باره نوشت: طبق برآورد اولیه از نظرات افراد در گروه های هوادار اصلاح‌طلبان اولین برنامه زنده تلویزیونی دکتر مسعود پزشکیان⁩ پایین‌تر از حد انتظار بود. اگر تنها نامزد اصلاح طلبان در برنامه های بعدی با همین دست فرمان حرکت کند، توانایی برانگیختن سازمان رأی اصلاح‌طلبان را نخواهد داشت.

البته بودند افرادی که همچنان بر حمایت از پزشکیان اصرار دارند و امیدوارند تا با توانایی‌های او یک دوم خرداد جدید خلق کنند. در این رابطه محمد فاضلی (استاد دانشگاه) در توئیتی نوشت: ‌آقای ‎پزشکیان شما هم مثل بقیه نامزدها نمی‌توانید الان برنامه دقیق داشته باشید. حزب و تشکیلاتی نبوده که برنامه تدوین کند. رویکرد مهم است. می‌توانید متخصصان ارشد و قدبلندتر از خودتان را به کار بگیرید؟ می‌توانید توافق‌ساز برای تسهیل کار متخصصان باشید؟ می‌توانید جامعه را متحد کنید؟

منبع : برترینها

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار