| کد مطلب: ۱۱۲۲۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد

قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انجام شد/ ۵ مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیو و تلویزیونی

مراسم قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوی در صداوسیما برگزار شد.

قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات انجام شد/ ۵ مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیو و تلویزیونی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  آیین قرعه کشی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی شش نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور نمایندگان نامزدهای ریاست‌جمهوری و ناظران مربوطه از جمله نماینده شورای نگهبان، نماینده وزارت کشور، نماینده سازمان صداوسیما و دیگر نماینده‌ها همچنین برخی از هنرمندان و ورزشکاران آغاز شد.

پیمان جبلی در این آیین با بیان اینکه حماسه پرشکوه بدرقه شهیدان خدمت نشانه عظمت و شکوه سرمایه اجتماعی ملت است و گفت: به تصویر کشیدن اقیانوس ملت در مراسم تشییع شهدای خدمت و پخش ویژه برنامه های انتخاباتی از وظایف سنگین رسانه ملی است.

وی با تاکید بر اینکه همه ماموریت‌های صداوسیما بر اساس راهبرد تحولی رسانه ملی و دو سرفصل هویت محوری و عدالت گستری اتفاق خواهد افتاد اظهار کرد: رسانه ملی خودش را موظف می‌داند امکانات خودش را به صورت عادلانه در اختیار نامزدها قرار دهد تا نظرات خودشان را اعلام کنند.

جبلی خاطرنشان کرد: برنامه‌های در نظر گرفته برای شش نامزد انتخاباتی در رسانه ملی از جمله ۵ مناظره، سه میزگرد، چهار مستند رادیو و تلویزیونی، برنامه رو به دوربین، گفت‌وگو با مردم استان‌ها، برنامه صف اول، برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری، برنامه بدون تعارف است.

رئیس صدا و سیما گفت: همچنین در این دروه از انتخابات سامانه تلوبیون در اختیار نامزدها خواهد بود و هر نامزد می‌تواند یک کانال ۲۴ ساعته اختصاصی داشته باشد که این برنامه‌ها با اینترنت رایگان پخش می‌شود.

 

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار