| کد مطلب: ۱۱۲۲۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد علی ابطحی:

رقابت بین پزشکیان و قالیباف است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب درباره حمایت جبهه اصلاحات از مسعود پزشکیان گفت: آقای پزشکیان یکی از ۳ کاندیدای جبهه اصلاحات بودند و آقای خاتمی و جبهه اصلاحات تاکید داشتند که اگر یکی از کاندیدهای آنان حضور داشته باشد، در انتخابات شرکت می‌کنند.

 رقابت بین پزشکیان و قالیباف است

به گزارش آرمان ملی آنلاین؛ حجت‌الاسلام محمد علی ابطحی درباره اعلام اسامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: طبیعتا، در چند انتخابات اخیر، انتخاب کاندیداها و تایید صلاحیت آنان از سوی جامعه تحلیل‌گران قابل پیش‌بینی نیست. من تصور می‌کردم، از بین کاندیداهای انتخابات، آقایان لاریجانی و شریعتمداری تایید صلاحیت می‌شوند. همچنین برخی از تاییدصلاحیت شدگان انتخابات، هیچ وجهه قابل قبول اجتماعی ندارند.

وی ادامه داد: با این حال، سال‌هاست که جامعه به این روش انتخاب کاندیدا از سوی شورای نگهبان عادت کرده و این سورپرایز غیرمنتظره نبود.

این فعال سیاسی با اشاره به تذکر رهبر انقلاب درباره ردصلاحیت لاریجانی در جریان انتخابات ۱۴۰۰ گفت: یکی از دلایلی که گفتم انتخابات غیرقابل پیش‌بینی است، به همین دلیل بود. رهبری در انتخابات ۱۴۰۰ تذکر دادند و من تصور نمی‌کنم که اتفاق جدیدی در زندگی سیاسی و شخصی ایشان بعد از بیانات رهبری تا به الآن افتاده باشد. ایشان به همان دلایل گذشته ردصلاحیت شدند.

* امکان رقابت بین قالیباف و پزشکیان

ابطحی درباره احتمال دو قطبی‌سازی در میان کاندیداهای انتخابات گفت: اگر جامعه قصد شرکت در انتخابات را داشته باشد، امکان رقابت جدی بین پزشکیان و قالیباف است.

وی درباره حمایت جبهه اصلاحات از مسعود پزشکیان گفت: آقای پزشکیان یکی از ۳ کاندیدای جبهه اصلاحات بودند و آقای خاتمی و جبهه اصلاحات تاکید داشتند که اگر یکی از کاندیدهای آنان حضور داشته باشد، در انتخابات شرکت می‌کنند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره حضور خاتمی در انتخابات گفت: صحبت خاصی نداشتم اما بر اساس آنچه بیانه ایشان را مطالعه کردم، گفته بودند که اگر کاندیدای جبهه اصلاحات باشد، در انتخابات شرکت می‌کند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار