| کد مطلب: ۱۱۲۲۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد

آیا بذرپاش گزینه نهایی دولت را می پذیرد؟!

انصراف داود منظور از کاندیداتوری در انتخابات و نامه دولتی‌ها به شورای نگهبان برای تایید صلاحیت اسماعیلی این گمانه را ایجاد کرده که وزیر ارشاد گزینه نهایی دولت است اما آیا بذرپاش نیز این را می‌پذیرد؟

آیا بذرپاش گزینه نهایی دولت را می پذیرد؟!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، هنوز نظر شورای نگهبان درباره صلاحیت یا عدم صلاحیت نامزدهای انتخاباتی معلوم نشده اما معادلات انتخاباتی درحال روشن‌تر شدن است. حداقل اینکه تکلیف 6 نامزد برآمده از جریان دولت تا اندازه‌ای مشخص است. 

داود منظور «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه»، اعلام انصراف‌ها از کاندیداتوری را کلید زد و با انتشار پستی از ادامه نامزدی ریاست جمهوری انصراف داد!

او پیش از آن هم در توییتر خود نوشته بود که از میان 5 نامزد دولت فقط یکی به عنوان گزینه نهایی در کارزار باقی خواهد ماند.

اظهارات و اقدامات منظور را اگر در کنار نامه جنجالی دیروز یعنی همان که وزرای رئیسی برای تایید صلاحیت محمد مهدی اسماعیلی، وزیر ارشاد به شورای نگهبان نوشته بودند؛ ببینیم تقریبا روشن خواهد شد که آن گزینه نهایی مورد نظر دولتی‌ها کیست.

اگرچه که به نظر نمی‌رسد برخی از نامزدهای دولتی مثل مهرداد بذرباش به این سادگی عقب نشستی و این میدان را به گزینه‌هایی همچون اسماعیلی واگذار کنند. شاهد آنکه روزنامه وطن امروز در گمانه‌زنی خود درباره نامزدهای تایید صلاحیت شده، اسماعیلی را حذف کرده بود.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار