| کد مطلب: ۱۱۲۲۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

انتقاد تند امام جمعه اردبیل به ثبت نام 80 نفر در انتخابات / دنیا ما را مسخره می کند

ماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به کثرت و تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: این سبک در دنیا مرسوم نیست.

انتقاد تند امام جمعه اردبیل به ثبت نام 80 نفر در انتخابات / دنیا ما را مسخره می کند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ خطیب جمعه اردبیل بیان کرد: روز انتخابات روز نوشتن سرنوشت است. بی‌اعتنایی به سرنوشت بزرگترین کفران نعمت و سوق دادن کشور به پرتگاه‌ها و گرداب‌های هولناک است.

آیت الله عاملی گفت: روز انتخابات باید تجلی گاه شعور ملی، عزت ملی و تجلی تعهد دینی باشد. یقین داشته باشید انتخاب یک رئیس اصلح برای کشور بالای ۸۰ میلیونی آن هم در حساس‌ترین دوره تحولات تاریخی جهان و منطقه بالاتر از تمام حسنات و عبادات است.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به کثرت و تعدد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: اینکه ۸۰ نفر نامزد ریاست جمهوری شوند و ثبت نام نمایند از یک جهت خوب است هر فردی که خود را لایق اداره کشور می‌داند وارد این عرصه و رقابت می‌شود اما این سبک در دنیا مرسوم نیست. دنیا گاهی استهزاء می کند و بلکه در داخل کشور خود انقلابی ها انتقاد می کنند مخصوصاً بعد از ورود شورای محترم نگهبان و روند تعیین صلاحیت ها که اقتضای طبیعی آن محدود شدن نامزدها بر اساس معیاری های قانونی است انعکاس بدی در دنیا علیه حاکمیت و علیه جایگاه بین‌المللی کشور عزیز و ملت بزرگ پیدا می‌شود.

وی ادامه داد: تجربه جهانی می‌گوید آنچه را که شورای نگهبان انجام می‌دهد می‌توان با تعبیه یک سیستم پیشرفته که حق هیچ کسی ضایع نشود و نخبه‌ها بالا بیایند انجام داد در نتیجه از اول هر شخص عادی نمی‌تواند ثبت نام نماید در جایی که می‌توانیم با علمیت و با استفاده از تجربه جهانی مشکل را حل کنیم چرا بی جا و بی‌جهت برای کشور هزینه درست می‌کنیم؟ مسئولین مربوط لطفاً فیلمی را که خبرنگار ژاپنی در اوائل انقلاب از این موضوع از باب استهزاء درست کرده بود از یاد نبرند هر ایرانی که طالب عزت کشور است این موضوع را پیگیری و مطالبه نماید.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار