| کد مطلب: ۱۱۲۱۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

دفاع مخبر از عملکرد 3 ساله دولت/ دولت رئیسی قابل مقایسه با بقیه نیست

سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: شهید رئیسی فقط ۳ سال رئیس‌جمهور بود ولی خدمات و محبوبیتش با آنهایی که ۸ سال رئیس‌جمهور بودند اصلاً قابل مقایسه نیست.

دفاع مخبر از عملکرد 3 ساله دولت/ دولت رئیسی قابل مقایسه با بقیه نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «محمد مخبر» در آیین بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های حوزه انرژی، صنعت و ارتباطات در سیستان و بلوچستان و ۵ استان دیگر که به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، با بیان اینکه ظهور و بروز نماد عدالت‌خواهی در رئیس‌جمهور شهیدمان را باید در جهت‌گیری‌ها و سفرهای آیت‌الله رئیسی دید، اظهار داشت: ایشان این وضعیت در برخی استان‌ها را عادلانه نمی‌دانست و برای رفع این مشکلاتی که سبب این وضعیت شده بود، شبانه روز پیگیری می کرد.

وی افزود: یک خصوصیت بسیار مهم رئیس‌جمهور شهیدمان این بود که مسائل کلان کشور را که دنبال می کرد، از مسائل موردی کشور که می توانست برای مردم نقاط مختلف آزاردهنده باشد، غافل نبود.

مخبر ادامه داد: امروز توقع رئیس جمهور شهیدمان این است که با قوت و قدرت مثل وقتی که خودش بود، کارها پیگیری شود و این اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه صمیمانه از همکارانم در دولت تشکر می کنم که بدون وقفه و هیچ تأخیری کارهای جاری کشور در حال انجام است و توسعه کشور دنبال می شود و پروژه اجرا می شود، اظهار کرد: این حجمی که در رابطه با احیای کارخانه های احیا شده می بینیم که مکررا رهبر معظم انقلاب این موضوع را به عنوان نقطه قوت دولت مطرح کرده اند و خود شهید عزیزمان هم همینطور یا در بحث آب که جزء مسائل جدی کشور است و دنبال گرفتار آن است، طرح های بزرگی در حال اجراست؛ از انتقال آب از دریا گرفته تا استفاده از پساب، آب ژرف و... واقعاً کارهای بزرگی هستند؛ برخی شهرهای ما اگر به صورت ضربتی به دستور رئیس جمهور شهیدمان دنبال نمی شد، امروز در برخی شهرها با مشکلات اساسی روبه‌رو بودیم کما اینکه در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این وضعیت را در برخی استان ها داشتیم

سرپرست ریاست جمهوری افزود: مسکن همینطور؛ رفع مشکلات کم برقی همینطور؛ مردم یادشان است که ما در تابستان ها مرتبا باید قطعی برق می داشتیم یا گاز در زمستان همین وضعیت را پیدا می کرد آب همین مکشل را داشت اما الحمدلله با تلاش و مجاهدت رئیس‌جمهور عزیز و مجاهدت اعضای دولت بخش زیادی از اینها حل شده و امیدواریم ان‌شاءالله بقیه مسائل با سرعت حل شود.

 

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار