| کد مطلب: ۱۱۲۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد

عباس آخوندی: می آیم تا از شدت فقر مردم بکاهم و تحریم را بردارم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: عدالت، آزادی و رقابت منصفانه وجه‌های یک حقیقت واحد به نام توسعه‌اند. جامعه‌ مدنی، توسعه نهادهای مردم‌نهاد، فعالیت‌های سیاسی و حزبی یا حرفه‌ای و صنفی و هم‌چنین سندیکاهای کارگری همه در سایه‌ عدالت، آزادی و رقابت قابل دستیابی هستند و من برای تحقق این سه هدف پا به این میدان گذاشته‌ام و هر سه را در چارچوب قانون اساسی تعهد می‌کنم.

عباس آخوندی: می آیم تا از شدت فقر مردم بکاهم  و تحریم را بردارم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ عباس آخوندی پس از ثبت‌نام برای داوطلبی کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر در وزارت کشور، اظهار کرد: اینک هیچ راهی فراروی ملت ایران جز توسعه وجود ندارد. اینک، تنها دولتی می‌تواند منافع ملی ملت ایران را تامین کند که بر مبنای یک گفتمان ملی چون ایده‌ ایران، توسعه را هدف قرار دهد و نه هیچ چیز دیگر.

وی افزود: دولتی که متعهد شود تمام سنگ‌های فراروی توسعه ملی ایران را یکی یکی از سر راه بردارد، می‌تواند منافع ملی ایران را تامین کند و مابقی، جز شعارهای توخالی هیچ چیز دیگری نیست.
 
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری یادآور شد: رئیس جمهور باید به حقوق شهروندان اعتراف کند و تعهدات خود به شهروندان را به وضوح بگوید. با توجه به دانش نظری و تجربه عملی در بزرگترین طرح‌های توسعه و عمرانی کشور، طرح توسعه‌ بندرهای ایران، نوسازی سیستم ناوبری هوایی و توسعه شبکه فرودگاه‌های ایران و راه‌اندازی راه‌آهن حومه، کلانشهرها و نوسازی و توسعه سسیستم ناوبری ریلی ایران به میدان می‌آیم.

آخوندی تاکید کرد: به میدان می‌آیم تا با رفع تبعیض در دسترسی به اعتبارات و اطلاعات، بازتعریف نظام یارانه‌ها و سهولت کسب‌وکار ظرفیت اشتغال را افزایش دهم و با اجرای برنامه‌های توسعه ملی با تکیه بر توسعه‌ مناطق از شدت فقر ملت ایران بکاهم.
 
وی گفت: عدالت، آزادی و رقابت منصفانه وجه‌های یک حقیقت واحد به نام توسعه‌اند. جامعه‌ مدنی، توسعه نهادهای مردم‌نهاد، فعالیت‌های سیاسی و حزبی یا حرفه‌ای و صنفی و هم‌چنین سندیکاهای کارگری همه در سایه‌ عدالت، آزادی و رقابت قابل دستیابی هستند و من برای تحقق این سه هدف پا به این میدان گذاشته‌ام و هر سه را در چارچوب قانون اساسی تعهد می‌کنم.
 
داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: در ایده‌ ایرانی که من به آن باور دارم، کشور ما چهارراه جهان و ستون فقرات راهِ ابریشم نوین و مرکز گفت‌وگوی ملت‌هاست. برترین ماموریت ما در جهان بازنگاه داشتن این چهارراه و حفظ امنیت و روانی حرکت در این راه است. بر این باورم که اسرائیل، برهم‌زننده‌ امنیت و نظم این منطقه است. بنابراین، به‌جای متشتت ساختن توجه‌مان به جهت‌های مختلف باید از هرگونه رقابت درون‌منطقه‌ای دست برداریم و تنها با این رژیم نژادپرست از طرق گوناگون مواجه شویم.

آخوندی تاکید کرد: ما صلح پایدار منطقه‌ای را برقرار می‌سازیم. می‌آیم تا در مسیر استقرار صلح و رفع تحریم‌های ظالمانه سیاست کشور را با قوت هر چه بیشتر به‌پیش ببرم و اقتصاد را آن‌چنان به تعهدات سیاسی منظم کنم که عدم بازگشت تحریم‌ها تبدیل به سازوکاری درونی شود.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار