| کد مطلب: ۱۱۲۱۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد

وعده فمنیستی کاندیدای زن ریاست جمهوری / آمده ام تا سهم زنان را مطالبه کنم

سومین زن داوطلب انتخایات ریاست جمهوری نیز در وزارت کشور اعلام کاندیداتوری کرد

وعده فمنیستی کاندیدای زن ریاست جمهوری / آمده ام تا سهم زنان را مطالبه کنم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ هاجر چنارانی نماینده سابق مجلس ظهر دوشنبه - ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ -  در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد و پس از ثبت نام در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: در چند دهه اخیر مشکلات اساسی که داشتیم این بوده که دولت‌های منتخب به رقبا و جریانات قبل خود می‌تاختند و از او انتقاد می‌کردند اما دولت بعدی هیچ بهانه‌ای برای ناختن به دولت قبل ندارد.

وی افزود: در همه دولت‌ها حلقه مفقود داشتیم و امروز با توکل به خدا و تجربه دو دوره نمایندگی مجلس آمده‌ام تا با عزمی راسخ تشکیل دولتی انقلابی بر پایه آشتی ملی احزاب و گروه‌های سیاسی و استفاده از همه گروه‌ها و جناح‌ها داشته باشیم. همچنین بعد از ۴۵ سال یک حرف مهم بزنیم و آن اینکه با توجه به اینکه ۵۰ درصد پتانسیل جمهوری اسلامی ایران را زنان تشکیل می دهند آمده‌ام تا سهم زنان را از کرسی‌های سیاسی به ویژه بزرگترین کرسی سیاسی جمهوری اسلامی ایران مطالبه‌گری کنم.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: آمده‌ام تا بگویم در جامعه ما به اندازه پتانسیل و شایستگی مردان مان، زنان باتجربه، اندیشمند و شایسته داریم و متاسفانه در این سال‌ها کمتر توانسته‌ایم بالاترین کرسی‌های سیاسی را در کمتر از یک درصد به زنان جامعه اختصاص دهیم و حتی در مجلس شورای اسلامی در این سال‌ها بیشترین میزان حضور زنان سهم کمتر از ۶ درصد جامعه زنان بوده است.

چنارانی عنوان کرد: مشارکت مردم حلقه مفقوده‌ای است که تقریباً اکثر دولت‌ها آن را به فراموشی سپرده‌اند و یکی از گام‌های اساسی مشارکت مردم در سالی است که رهبری آن را با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کرده‌اند. جهش تولید فقط با مشارکت مردم امکان‌پذیر است و برای داشتن آینده‌ای بهتر باید روی آموزش و پرورش استعدادهای بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار