| کد مطلب: ۱۱۲۱۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد

وزیر اقتصاد احمدی نژاد هم کاندیدا شد/برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی آمدم

بیک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من به دنبال تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمدم و اعتقاد دارم که هیچ نظام تدبیری به لطف حضور مردم به مقصد نمی‌رسد، اظهار کرد: من توسعه ایران را از معنی و مسیر گشایش فرزانگی و خدمتگزاری و نه شیوه کشمکش بی‌حاصل سیاست زدگی و تنها خویش و هم کیش را شایسته پنداری دنبال می‌کنم.

وزیر اقتصاد احمدی نژاد هم کاندیدا شد/برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی آمدم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ شمس‌الدین حسینی ظهر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: من برای تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمدند اعتقاد دارم هیچ نظام تدبیری جز با حضور و لطف مردم به مقصد نمی‌رسد.

وی اظهار کرد: حادثه اخیر دو پیام داشت اول اینکه بر اساس ظرفیت فرهنگی ملت ایران که راستی و ادب حکمرانان را دوست دارند ، علی رغم کاستی‌ها راستی را پاس می‌دارند.

وی افزود: دومین پیام حادثه اخیر این است که ظرفیت‌های ملی و قانون اساسی نشان داد حتی فقدان یکباره رئیس جمهور به دلیل و وجود رهبری نمی‌تواند سبب از هم پاشیدگی امور حکمرانی شود.

حسینی با بیان اینکه من به دنبال تحول اقتصادی و آسایش اجتماعی به صحنه آمدم و اعتقاد دارم که هیچ نظام تدبیری به لطف حضور مردم به مقصد نمی‌رسد، اظهار کرد: من توسعه ایران را از معنی و مسیر گشایش فرزانگی و خدمتگزاری و نه شیوه کشمکش بی‌حاصل سیاست زدگی و تنها خویش و هم کیش را شایسته پنداری دنبال می‌کنم.

وی اظهار کرد: من به عنوان یک متخصص صاحب تجربه عالی در عرصه اقتصاد مشکلات اقتصادی و در یک کلام رنج معیشت مردم را می‌بینم و به پشتوانه دانستن و تجربه اقتصادی راه غلبه بر آن را می‌دانم، البته به واسطه بیش از سه دهه کار و تلاش از کارشناسی گرفته تا وزارت از اجرا گرفته تا تقنین هم به دیوان سالاری کشور اشراف دارم و هم متخصصان امور مختلف را می‌شناسم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار